"Tappeteknikk"

Løvinne_74

Flørter med forumet
Hvordan undersøker dere tappen deres??? Hva er "vanskelig å nå"?? Dersom jeg sitter på do og tafser i vei, er ikke tappen vanskelig å nå selv om den sitter høyt oppe, men dersom jeg ligger langflat på ryggen, er den ikke lett å få tak i...

Hva gjør dere? Synes det er så vanskelig å sammenligne seg med andre når jeg ikke vet hva skalgs stilling dere bruker, hehe[:)]

Hei!
Jeg pleier ikke sjekke tappen, men vet det står en del om det på denne siden: www.pernille.info

Lykke til

du er inne på noe der.ikke lett.jeg sitter på doen når jeg sjekker den.men jeg tror jeg har en unormal høy tapp[:D]for det er så vidt jeg rekker den.[8|]å noen ganger er den for høyt oppe.da er det bare å gi opp.hehe sys jeg ser meg selv.....sittende på do som et spørsmåls tegn.[8|]

er det noe jeg ikke blir klok på så er det den tappen ass.

He he[:)] jeg har brukt livmortappen som et hjelpemiddel, i "JAKTEN PÅ EGGLØSNINGEN".......Dette er en treningssak.....seriøst.....jeg hadde ikke peiling på hva jeg egentlig skulle kjenne etter eller hvordan det kjentes ut.....men år du støter på den.....JA DA VET DU AT DET ER DEN DU TAR PÅ....
Min erfaring er å ha det ene benet på toalettlokket eller noe.....jeg kjenner den ihvertfall hver gang da...funnet noen triks om den skulle trekke seg høyt opp og gjemme seg....viktigste er å få kjent på om den er myk eller hard....men dette må man kjenne mange ganger for å kjenne forskjellen....
LYKKE TIL

lurer på om det er bare jeg som blir uvel av den såkalte "tappe-tafsingen"?... Blir småkvalm jeg.. Men jeg når den i allefall best når jeg sitter på huk! [:D]

Enn når man har fått operert bort en del av tappen?

Da veit jeg ikke hva man gjør...........håper det er lenge til jeg skal kjenne på tappen min igjen.......kunne heller tenke meg en liten spire snart....[:)]

Sjekket også "tappen" min idag,og det var jo såvidt jeg rakk opp til den![:-] Etter beregningen har jeg EL om et par dager,så kan det være derfor..?[8|]
Leste på pernille.no om livmortappen at like før/under EL er tappen bl.a plassert langt oppe,myk,glatt,osv... Eller kanskje jeg bare har en høy tapp til vanlig?[:)]

Back
Topp