Tapetvegg???

*Gullungene*

Forumet er livet
Noen av dere som har tapet på en vegg???

PLIIIIS, kan jeg få se bilde(r)?????
(og si gjerne hvor du har kjøpt tapeten event.hva den heter osv...)

Jeg har ikke, men har kjempe lyst på. Men må vente til jeg kjøper noe eget[;)]

Vi har flere...men får ikke lagt ut bilder, for jeg må installere drivere på den nye PCen for å få lagt inn bilder...blæææ

ORIGINAL: monicabebe

Vi har flere...men får ikke lagt ut bilder, for jeg må installere drivere på den nye PCen for å få lagt inn bilder...blæææ

Ååååå [:'(][:'(]

ORIGINAL: *Gullungene*

ORIGINAL: monicabebe

Ååååå [:'(][:'(]

Nå har jeg driver, men ingen bilder....skal se hva jeg kan ordne

Har ingen nå, men gleder meg litt til å begynne å kikke når vi kommer igang med husbygging - må nok bli noen sånne fondvegger da (heter det fondvegg??)

ORIGINAL: lenemor

Har ingen nå, men gleder meg litt til å begynne å kikke når vi kommer igang med husbygging - må nok bli noen sånne fondvegger da (heter det fondvegg??)

Ja, det er fint med sånne fondvegger. Vi har flere her, både med maling og tapet. Det er jo så enkelt å endre rom på den måten. Særlig når man maler da...

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Jeg skal legge innpå bilder i kveld :) 

Jipppi:)
Hva er fondvegger?

Fondvegg er forresten en malt eller tapetsert vegg som er forskjellig fra de andre - vet ikke om det er flere kriterier for å kalle det en fondvegg jeg?

trykk på den bildeknappen øverst i tekstboksen din (den firkanta boksen helt til høyre), og så limer du inn den linken som heter direct link to image

HVis du ikke har sånt gul firkant(jeg hard et ikke på den nye dataen) så kan du lime inn Direct link to image inn mellom de to firkantene du får opp ved å trykke på "image"-ikonet over her du skriver....

hjalp det?

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

nei eg får de sje te [:@][:@][:@]
Har lagt ud på facen, dokk kan se der [:)]

du kan bare kopiere fra face også.. [:)]

Back
Topp