Tapeter

Cameleon

Gift med forumet
Noen som har nettbutikker med tapeter? Evt. hvor det går ann å bestille tapetprøver?
Bygger hus, og trenger massevis med tapeter, men finner lite jeg liker! [8D]

Du burde dra til en butikk som selger maling. De har som regel masse bøker med prøver i. Bilder på nettet har lett for å juge på farge og glansgrad

ORIGINAL: Lilleping

Du burde dra til en butikk som selger maling. De har som regel masse bøker med prøver i. Bilder på nettet har lett for å juge på farge og glansgrad

Takk for tips, men har vært rund til gud og hvermann rundt her, og finner ikke noe som faller i smak både hos meg og gubben!
Også sliter meg meget omdagen med svangerskapskvalme, og kommer meg ikke så mye ut av huset pga det om dagen, så da velger jeg å begynne å bestille prøver på nettet, siden vi snart skal tapetsere hele huset vi bygger oss.. begynner å haste litt! [:)]

Takk for tips! Skal sjekke ut!

Spennende med nye vegger ja, ingen tvil om det!! [:D]

Har du sett på designersguild.com? Det går ikke an å bestille derfra, men du kan jo ta kontakt med en butikk som gjør det for deg. Står liste over butikker i Norge som selger Designers Guild på nettsiden. Jeg venter på tapetprøve derfra selv faktisk. Har funnet en tapet jeg elsker. [:)]

få tilsendt prøver hvis du skal bestille fra nett, er slettes ikke sikkert tapeten er sånn som den ser ut (kan være blå i stedet for sort osv).
jeg skal bestille gjennom www.houseofwallpaper.no

Back
Topp