Tapet til barnerommet

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Som sagt så bygger vi hus og nå står barnerommet for tur. Vi er nødt til å begynne med det nå, da vi har liten tid igjen til huset skal stå ferdig. Dermed må jeg male/tapetsere barnerommet i en nøytral farge[:)] I grunnen helt greit, for hadde ikke tenkt meg et rosa eller blått rom uansett.

Jeg ønsker å ha en litt annen farge på det rommet i forhold til de to andre soverommene. Tenker litt på tapet kanskje?
Er det noen som har noen tips til farge jeg kan male rommet i?
Eller noen fine tapeter? Nøytrale da, som går til gutt og jente[:)]

lyst grønt. er en farge som heter ofelia. den er lekker[:D]

ellers så har vi jo kremfarger, å deretter male figurer på veggen selv?

ORIGINAL: helmica89

lyst grønt. er en farge som heter ofelia. den er lekker[:D]

ellers så har vi jo kremfarger, å deretter male figurer på veggen selv?

Da skal jeg ta en titt på fargen ofelia[:)]
Vi har kaffe latte/vanilje på de andre rommene og kremfarge synes jeg blir litt for likt. Men ja, hadde jo gått om jeg malte figurer på veggen[;)] Men da må jeg øke mine tegne/male kunnskaper betraktelig tror jeg[8D]
Tusen takk for tips[:D]

ORIGINAL: Snårkfrøken

Jeg ville malt istedenfor å bruke tapet, det er såå mye lettere når du vil forandre![:)]
Den hvitfargen som heter Latte er utrolig fin.. en varm og fin farge som likevel virker som hvit, uten at den blir for kald.. er vel et snev av besj i den.. og så har de en som heller endamer mot besj igjen som heter Kaffe Latte.. jeg har brukt masse av de begge to og er stooorfornøyd! Alle møbler og dill dall passer til![:D]

Du sier noe der! Maling er vel det enkleste[:)] Rommet må jo gipses, sparkles og grunnes uansett. Så kan like gjerne male. Skal ta en titt på fargen Latte, men redd den blir litt lik kaffe latte, som vi har på andre rom. Vil at fargen skal skille seg litt ut på barnerommet, men samtidig ikke være for skrikende liksom. Vanskelig dette[8D] Hehe.. Men latte skal jeg se på[:)]

ORIGINAL: Snårkfrøken

Du kan jo kjøpe sånne Wall stickers og da. [:)]

Ja, det har jeg sett litt på og funnet masse fint[:)]

Ta en tur på en malingsbutikk og se på brosjyrene, det finnes masse søte og nøytrale barneromstapeter.[:)] 

Jeg vet om noen som har brukt overhead.. de har funnet bilder som er fine, og lånt seg en overhead, og tegnet over. Har blitt kjempe fint!! Og han ene har ikke så mye tegnekunnskap ellers egentlig. Så han har bare sett på bilde og gjort d ganske likt.[:)]

Back
Topp