Tapet.. Se på disse vaaaaakre tapetene :D

AssWipe

Flørter med forumet
1

2

3

4

5

6

7

fler kommer..... (trenger et sted hvor jeg kan sammenligne og ende opp med en av dem)

know what??
var innom byggmakker for å kjøpe grunning slik at jeg iallefall kan begynne med de planlagte skapdørene mine, oooooooog i forbi-farta spurte jeg om de hadde noen restkasse med tapet. og JA det hadde de! fikk med meg to ruller, en hvit med sølv mønster og en brun med sølv striper! jippiiiiii[:)] du bør prøve det samme, kanskje du også er like heldig[;)]

nr 3 av de du har listet opp til nå syns jeg var kjeeeeeeeeeeeeeeempe lekker altså!![:)]

ORIGINAL: proudmummy

know what??
var innom byggmakker for å kjøpe grunning slik at jeg iallefall kan begynne med de planlagte skapdørene mine, oooooooog i forbi-farta spurte jeg om de hadde noen restkasse med tapet. og JA det hadde de! fikk med meg to ruller, en hvit med sølv mønster og en brun med sølv striper! jippiiiiii[:)] du bør prøve det samme, kanskje du også er like heldig[;)]

nr 3 av de du har listet opp til nå syns jeg var kjeeeeeeeeeeeeeeempe lekker altså!![:)]

Oi, så lurt! Takk for tips :)

Enig i at nr.3 er lekker.. LIker godt nr.1 også :)

Nydelige tapeter. Likte nr 7, men tror ikke jeg tørr å ha slike tapeter, redd man blir fort lei av de[8|]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Nydelige tapeter. Likte nr 7, men tror ikke jeg tørr å ha slike tapeter, redd man blir fort lei av de[8|]

men tenker at siden det er på en kommode (regner med det er til det med tanke på den andre tråden hun skrev..?), kommer det jo ikke til å bli så store flater.. jeg hadde ivertfall gjort det![8D][;)][:D]

Keg sikler på nr 3 eller nr 5 [:D]

Fine tapeter, selv er jeg litt for feig til å bruke noen av de.. Blir fort lei sånne mønstre [:D] Men på en kommode er det jo supert!

nydelige tapeter, likte spes nr 7 godt...

OOOOLD NEWS!!!

Har hatt tapeten i over ett år! Har nå skapet fylt opp av Pip Service! Alt hos meg er i de fargene, PASTELL IS MY LIFE!!
Elsker tapeten og servicet mitt. Bare så synd at jeg som gjorde alt for å ha noe andre ikke hadde, har nok bare vært forut min tid, for nå har gaaaaanske mange, iallefall her jeg bor, servicet.. Godt at ikke alle har tapeten! Jeg har tapet nr 5!

ORIGINAL: Rainbow Dash

OOOOLD NEWS!!!

Har hatt tapeten i over ett år! Har nå skapet fylt opp av Pip Service! Alt hos meg er i de fargene, PASTELL IS MY LIFE!!
Elsker tapeten og servicet mitt. Bare så synd at jeg som gjorde alt for å ha noe andre ikke hadde, har nok bare vært forut min tid, for nå har gaaaaanske mange, iallefall her jeg bor, servicet.. Godt at ikke alle har tapeten! Jeg har tapet nr 5!

få se?[:D][:D]

OOOOLD NEWS!!!

Jeg skal bruke det til å tapetsere kommode og settekasser til barnerommet:) Så det er ikke så mye som vil bli tapetsert. Kan tenke meg at det er et vakkert service (googler det straks).
Får vi se bilde ? :)

ORIGINAL: DenicaD

OOOOLD NEWS!!!

få se?[:D][:D]

jaaa faa se!!!!gammelt innlegg men....d hadde vaert kjekt aa se!

4 og 6 skulle jeg gjerne fått kloa i [:D] Hvor er de fra, hvor kan jeg få tak i de? [:D]

ORIGINAL: baby i magen2

nydelige tapeter, likte spes nr 7 godt...

sign

Lekre [:)]
Hvor får man kjøpt disse da`??[:)][:)]

ORIGINAL: Mistik

Lekre [:)]
Hvor får man kjøpt disse da`??[:)][:)]

Ja, hvor? [:D]

Nr 7 var kjempefin, men ellers blir det litt for "voldsomt" for min smak[:)]

ORIGINAL: Vand

Nr 7 var kjempefin, men ellers blir det litt for "voldsomt" for min smak[:)]

Signerer.

Dytter[:D] Vil vite hvor du har funnet disse [:)]