Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: proudmummy
know what??
var innom byggmakker for å kjøpe grunning slik at jeg iallefall kan begynne med de planlagte skapdørene mine, oooooooog i forbi-farta spurte jeg om de hadde noen restkasse med tapet. og JA det hadde de! fikk med meg to ruller, en hvit med sølv mønster og en brun med sølv striper! jippiiiiii[:)] du bør prøve det samme, kanskje du også er like heldig[;)]
nr 3 av de du har listet opp til nå syns jeg var kjeeeeeeeeeeeeeeempe lekker altså!![:)]
ORIGINAL: Tanntrollet09
Nydelige tapeter. Likte nr 7, men tror ikke jeg tørr å ha slike tapeter, redd man blir fort lei av de[8|]
ORIGINAL: Rainbow Dash
OOOOLD NEWS!!!
Har hatt tapeten i over ett år! Har nå skapet fylt opp av Pip Service! Alt hos meg er i de fargene, PASTELL IS MY LIFE!!
Elsker tapeten og servicet mitt. Bare så synd at jeg som gjorde alt for å ha noe andre ikke hadde, har nok bare vært forut min tid, for nå har gaaaaanske mange, iallefall her jeg bor, servicet.. Godt at ikke alle har tapeten! Jeg har tapet nr 5!
OOOOLD NEWS!!!
Har hatt tapeten i over ett år! Har nå skapet fylt opp av Pip Service! Alt hos meg er i de fargene, PASTELL IS MY LIFE!!
Elsker tapeten og servicet mitt. Bare så synd at jeg som gjorde alt for å ha noe andre ikke hadde, har nok bare vært forut min tid, for nå har gaaaaanske mange, iallefall her jeg bor, servicet.. Godt at ikke alle har tapeten! Jeg har tapet nr 5!
ORIGINAL: DenicaD
OOOOLD NEWS!!!
få se?[:D][:D]
ORIGINAL: baby i magen2
nydelige tapeter, likte spes nr 7 godt...
ORIGINAL: Mistik
Lekre [:)]
Hvor får man kjøpt disse da`??[:)][:)]
ORIGINAL: Vand
Nr 7 var kjempefin, men ellers blir det litt for "voldsomt" for min smak[:)]