Tapet barnerom

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Kom over en tapet i går jeg synes var litt søt :-) vurderer denne til rommet til lillejenta i magen. Rommet er 2*3,5 meter. Tror dere det blir fint med denne på alle veggene?? Mønsteret er jo rolig i forhold til mange andre tapeter.

Tenker litt i forhold til tilbehør også på rommet... Var ei seng vi hadde tenkt å ha vekk men er ikke gulv under heile senga så der lager vi en benk. Blir å ha puter på så må jo finne noe som passer til.... Samme med gardiner....

Tar i mor synspunkt og tips :-)

ImageUploadedByBV Forum1409109201.313112.jpg

Tapeten var veldig søt den, men hvis du ikke er veldig glad i å pusse opp, ville jeg valgt noe annet. Den var jo veldig barnslig og ungen blir jo fort litt større. Ville heller hatt litt nøytrale vegger og heller kjøpt tapeten og rammet inn som et bilde eller noe sånn.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Fin tapet :) Men ville nok ikke hatt hele rommet, ville nok heller hatt en vegg med tapet og resten plater :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fin tapet :) Men ville nok ikke hatt hele rommet, ville nok heller hatt en vegg med tapet og resten plater :)

Tenker du panel?? Det har vi egentlig bestemt at vi ikke skal ha....

Helt enig i dette, tror jeg hadde hatt litt følelelsen av å komme inn i et dukkehus hvis hele rommet hadde vært i samme tapet, men med hvitmalt panel/mdf-plater på de andre veggene(som forsåvidt også er tusen ganger enklere å smekke opp enn en tapet) hadde det nok blitt kjempekoselig :)

Sent from my iPad using BV Forum

Helt enig i dette, tror jeg hadde hatt litt følelelsen av å komme inn i et dukkehus hvis hele rommet hadde vært i samme tapet, men med hvitmalt panel/mdf-plater på de andre veggene(som forsåvidt også er tusen ganger enklere å smekke opp enn en tapet) hadde det nok blitt kjempekoselig :)

Sent from my iPad using BV Forum
Samboer vil helst slippe panel... Ned med lister og en del kutting rundt diverse så vi synes tapet er lettere :-)

Veldig søt tapet, men jeg personlig er veldig glad i hvite vegger og at interiøret kan være farget. Evt så er kontrastvegger veldig pent. At det bare er en vegg som har farge. :)

Altfor sukkersøt etter min smak. Og litt kjedelig. Min mening det da.. (Smaken som baken ..)

Syns den funker fint på alle vegger!

Mdf plater feks :)

Er vel like mye jobb med dem?? Ikke så inne i alt som gjelder oppussing ;-)

Farlig å sitte å surfe etter inspirasjon.... Holder nå en knapp på ensfarget vegger, kanskje i lysgrå tone og freshe opp med wallstickers....

Skal vel finne ut av det etterhvert :-)

Vet du, akkurat slik tapet valgte jeg til mine barn! Tok på 1 vegg, og resten hvitt! Nydelig, og enkelt og innrede:)

Tror personlig at alle veggene vil bli litt mye! Men smaken er som baken! :p

Så nydelig den var:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ville hatt det på bare en vegg, og deretter valgt en av fargene i tapetet til å ha på resten av rommet.
Hvis du kjøper litt ekstra kan du lage etpar bilder med tapetet inni og ha på de andre veggene :)

Syns den var super skjønn. Ville valgt den på en vegg. Gjerne den man ser når man kommer inn i rommet. Også kan jo man leke seg litt i tilbehør osv. :-)

Back
Topp