Tape on extensions.

adrini

Blir kjent med forumet
Noen som har gjort dette? Bra erfaringer? Jeg har kun hatt kerantin.. Ble jo kjempefint og varte lenge, men håret ble jo helt ødelagt.

Det kan tas av og på, og kan brukes flere ganger. Gir mindre slitasje også, men det er klart det sliter på håret det også. Ta en titt på http://www.nordichaircontrast.com/ProductInfo.html . Vi bruker disse på jobben:-)

Det jeg hadde måtte jeg lime på for tapen virket ikke.. Rapunzel sitt hår (anbefales ikke).
Men hvis du finner et produkt til bedre kvalitet er det veldig pent, men varer ikke like lenge som sveisehåret, men så slipper du jo å ødelegge håret :P

En annen ting var at det tok sinnsykt lang tid å få håret tørt! For all del, IKKE bruk limen, den satt helt fast i håret mitt lenge og det var kjempe vondt å luke den ut med kam og aceton..

Jeg har kjøpt en pakke fra Hair Talk som liksom skal være det beste håret med lim på markedet.

Jeg har ikke tatt det på enda for jeg skal til frisøren i morgen og farge håret.

Må si jeg er spent og jeg håper håret/limen har god kvalitet!

Men er det slik at man mister mye hår? For jeg har fått så tykt hår nå, har ikke lyst å miste det.. Men vil ha det lengre:) Og hvor lenge sitter tape on? Og hva koster det? Kommer til å gjøre det hos frisør..

Man skal ikke miste mer hår enn vanlig med tape hår, men vi får se.

Nå har jeg jo prøvd det meste annet innen extensions og jeg har mistet mye hår før og satser på at det ikke skjer med dette håret.

Jeg så det forresten på Happy day med jan thomas og han sa de tar 6500 kr i salong for å ta det på :)

Vi tar betalt for håret, også tar vi betalt per halvtime, tar vanligvis ikke lenger tid enn 1 time til 1 1/2.

Jeg har brukt mye penger på hair extensions i alle år. Oppdaget en forhandler som selger europeisk hår slik de bruker i salong som du må betale 7-9000 for. På www.hchair.no får du skikkelig bra hår til en mye billigere penge!!:)

Har prøvd hairtalk to ganger og var superfornøyd!! :) Eneste ulempen er prisen, hadde jeg hatt lit tbedre råd vill ejeg brukt det igjen og igjen og igjen, følte ikke at håret ble slitt etter bruk :)

Back
Topp