tape fra nille...

Har hørt at de har gått ut av produksjon, og selges ikke lenger;( Ordentlig kjipt, de var billig og funket utrolig bra;)

No har europris fått sånne hvite ruller med dobbeltsidig tape, fant de sammen med de andre hobbysakene og det var to ruller i pakka![;)]

Har ikke testa de ennå, men de så ganske like ut som de vi kjøper på scrappebutikkene![;)]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

No har europris fått sånne hvite ruller med dobbeltsidig tape, fant de sammen med de andre hobbysakene og det var to ruller i pakka![;)]

Har ikke testa de ennå, men de så ganske like ut som de vi kjøper på scrappebutikkene![;)]

*Noterer ned*[:D]

takk for tips[;)] skal ta meg en tur dit og se[:)]

Hvor mye koster de dobbeltsidige tapene fra europris da??

Bruker den dobbelsidige tape fra panduro jeg...Husker jo selvsagt ikke hvor dyre de er, men synes de er ganske så greie...

gubben var på biltema i dag og han kjøpte med dobbeltsidigtape til meg derfra. Jeg har ikke prøvd den før så det kan bli spanande.

ORIGINAL: *MaCa*

Bruker den dobbelsidige tape fra panduro jeg...Husker jo selvsagt ikke hvor dyre de er, men synes de er ganske så greie...

Er det den 3L-tapen? Den er i gul og rød pakke, kjempeenkel å rive med hendene. Koster 79 kroner, om jeg ikke husker helt feil, men det er jo MAAAAAAANGE meter da..

nille her venter på få den inn, å ho sa den kommer så kan ikke skjønne den er utgått?

Back
Topp