Tapas

Kjempespennende

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Noen som har noen gode tapastips for gravide? Jeg savner spekematen, og har spesielt lyst på sånn lefserull med kremost og spekeskinke for tiden. Hadde vært stas med noe enkel tapas f.eks til 17.mai (for å kompensere for mangelen på spekemat), men trenger litt inspirasjon! Anyone?

Hva med røkt laks inni lefserullen? Det kan gravide spise, så lenge det er helt fersk og nyåpnet pakke. Passer veldig godt sammen med kremost og litt grønt inni lefsa. :)

Noen som har noen gode tapastips for gravide? Jeg savner spekematen, og har spesielt lyst på sånn lefserull med kremost og spekeskinke for tiden. Hadde vært stas med noe enkel tapas f.eks til 17.mai (for å kompensere for mangelen på spekemat), men trenger litt inspirasjon! Anyone?

Lefserull kan du spise :-) Bruk kremost og kokt skinke for eksempel. Eller laks og philadelphia. Ellers så kan du jo lage potetbåter, baconrulla dadler (SÅ godt!), kyllingklubber, kjøttboller og pastasalat.

Små brushettaer med tomat og mozarella, pesto, foccatia, kjøttboller i tomatsaus, scampi i marinade, fylte oliven.. årh nå ble jeg sulten :p

Du kan jo steke chorizo, eller rulle asparges inn i spekeskinke og steke det godt? Ellers er jeg veldig glad i hjemmelaget aioli og godt brød til tapas :)

Namnamnam!!! Lakserull skal definitivt prøves! Blir nok dadler også. Fikk lyst på alt dere foreslår, jeg!

Back
Topp