Tapas?

didi83

DiDi83
På lørdag får jeg besøk av en god venninne og tenkte jeg skulle fikse litt enkel fingermat/tapas. Men klarer ikke å finne på noe. Spekemat og gode oster utgår jo nå. Noen som har noen gode forslag? :-)

Stek baguetter først i ovnen før du kutter de opp i små terninger og steker de i panna panna med biter av chorizo <3 det er snadder:) også aioli, asparges med bacon, gresk salat, hvitløks baguett biter med opphakket tomat, salt, pepper og smuldret fetaost med hvitløk oppå, hjemmelagde kjøttboller, krydder smøreost og salte kjeks, det er såå mye gode små-retter man kan lage :)

Dadler med bacon <3 Spansk omelett, bakt camembert med honning, scampi med hvitløk og chili, saltbakte småpoteter med diverse kalde sauser! Masse godt man trygt kan spise! Åh, nå ble jeg sulten! :P

Asparges med serrano skinke, stekt i ovnen,
Dadler med bacon (min favoritt, sååå godt )
Tomat salat med mozzarella
Manchego ost, finnes som pasteurisert.
Hjemmelaget focaccia brød med aioli
Oliven
:p

Kyllingspyd
Druer og hvitost på små spyd
Evt boksskinke og fetaost :)
Eg pleier og bruke mye spekeskinker og det savner eg. Mest med melon <3

Asparges med serrano skinke, stekt i ovnen,
Dadler med bacon (min favoritt, sååå godt )
Tomat salat med mozzarella
Manchego ost, finnes som pasteurisert.
Hjemmelaget focaccia brød med aioli
Oliven
:p
Oi, viste ikke at manchego ost kunne være pasteurisert. Har bare tenkt at den ikke er det. Vet du evt hvilke butikker som kan ha pasteurisert? :-)

Her blir det bakt cammenbert med honning, foccacia, aioli, humus,Kyllingspyd og litt grønnsaker :-) gleder meg som en unge :-)

Back
Topp