Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: janpanmarsipan
Det har jeg aldri prøvd. Det hørtes jo ikke dumt ut heller[:)]
ORIGINAL: janem86
Tortillalefser med pesto, ruccola salat og spekeskinke. Snurres sammen og skjæres skrått til passe biter. veldig godt.
Tapas-kjøttboller. (ikke så god på mengde, bare blanda i, smakte til, og evt blanda i litt til.
Kjøttdeig
Egg
Masse godt krydder (eks. hvitløk m/urter, provance-krydder, cili-krydder)
Peperoni i små-biter (evt. annen god pølse man liker)
Dette var to ting som ble en slager når jeg var på tapas-aften her en kveld.
Og noe god snadder var sherrytomater delt i to, blanda med arla sin feta-ost med pesto og pinnjekjærner
ORIGINAL: janpanmarsipan
ORIGINAL: janem86
Tortillalefser med pesto, ruccola salat og spekeskinke. Snurres sammen og skjæres skrått til passe biter. veldig godt.
Tapas-kjøttboller. (ikke så god på mengde, bare blanda i, smakte til, og evt blanda i litt til.
Kjøttdeig
Egg
Masse godt krydder (eks. hvitløk m/urter, provance-krydder, chili-krydder)
Peperoni i små-biter (evt. annen god pølse man liker)
Dette var to ting som ble en slager når jeg var på tapas-aften her en kveld.
Og noe god snadder var sherrytomater delt i to, blanda med arla sin feta-ost med pesto og pinnjekjærner
Her var det mye godt.
det jeg tenkte var kjøttboller blandet med tacopulver og så ville jeg ha en type kjøttboller til, men var litt usikker. Og så tenkte jeg på tortillalefser med smøreoster og skinke/spekeskinke, men trengte litt mer hjelp. Mange gode tips her som sagt[:)]
ORIGINAL: heggen
Tysk potetsalat med sennep , sprøstekt bacon og kapers
Kremet pastasalat med skinke, stangselleri og vårløk
Mrinerte reker med oliven og appelsin
Marinerte kyllingvinger med soya, ketcap manis, sweet chili, lime, ravigotte,salt
Spicy kjøttboller
Foccatia
Rød pesto
Aioli
;-)