Tap av symptomer uke 11

Millamin

Flørter med forumet
Hei!

Jeg er 11+2 i dag og har siden positiv test i uke 4 hatt veldig ømme og harde bryster, pluss kvalme og trøtthet. Men i går våknet jeg opp og alle symptomer er forsvunnet, spesielt merkbart er det at brystene mine overhodet ikke er hverken ømme eller harde lenger. Er dette normalt? Jeg blir litt bekymret for om det kan tyde på at det er noe galt :(

Tror det er ganske vanlig at symptomene blir mildere rundt disse tider! :) Har du vært på UL?

Åh, det er godt å høre! Føltes bare så rart å plutselig ikke føle seg gravid lenger når jeg har hatt så plagsomme symptomer hittil. Ja, jeg var på ultralyd i uke 8, og da så alt fint ut :Heartpink

Jeg tror (håper..) det du opplever er veldig normalt, og jeg opplever det samme selv. Er 11+1 i dag, og symptomene har gradvis dabbet av de siste par dagene. Mindre kvalm, mer energi og mindre ømme pupper. Var i likhet med deg på ultralyd i uke 8, og skal igjen om en uke, så venter i spenning på det.

Inntil videre tror jeg vi bare skal være glad for bedre form, og nyte tiden som frisk og rask før nye plager kommer:hungover::happy:

Helt normalt. De verste plagene kan komme til å gi seg rundt denne tiden, og man kan føle på at man er litt seg selv igjen. Men, er like normalt at det varer litt lengre også.

Hei!

Jeg er 11+2 i dag og har siden positiv test i uke 4 hatt veldig ømme og harde bryster, pluss kvalme og trøtthet. Men i går våknet jeg opp og alle symptomer er forsvunnet, spesielt merkbart er det at brystene mine overhodet ikke er hverken ømme eller harde lenger. Er dette normalt? Jeg blir litt bekymret for om det kan tyde på at det er noe galt :(
Sniker
Jeg følte meg plutselig mye bedre i uke 10 etter å ha vært sengeliggende med kvalme i over fire uker. Ble livredd, men ultralyd viste at alt var fint. Symptomene tok seg opp igjen og jeg ble plutselig kvalmere igjen rundt uke 12. Så tenker det er helt normalt at symptomene kan minke når du kommer så langt! :)

Tusen takk for svar, alle sammen! :) Da føler jeg meg litt roligere:) Jeg skal på 12 ukers ultralyd neste fredag, krysser jeg fingrene for at alt er bra! :Heartpink

Aner ikke om det er normalt, men har det helt likt som deg. Kvalmen som var så jævelig er nå helt fraværende og puppene er snart tilbake til normalen før graviditet. Har gradvis dabbet av siden uke 9:)

Jeg er 11+2 i dag og har ikke vært noe kvalm på en stund nå. Jeg kjenner det fremdeles noe i brystene, men de er ikke like ømme som de var.
Så alt i alt merker jeg ikke så mye til at jeg er gravid. Så heldigvis en aktiv krabat på ultralyd i forgårs, så da vet jeg at jeg er gravid selv om jeg ikke merker det :-P
Dette er mitt tredje svangerskap. Med førstemann hadde jeg ingen symptomer gjennom svangerskapet. Jeg oppdaget ikke at jeg var gravid før jeg var nesten 5 mnd på vei, og det jeg reagerte på da var at det begynte å komme væske fra brystvortene mine.
Med nr to var jeg mer kvalm, så da tippet jeg at det ble jente, og det ble det. Nå har jeg vært mer kvalm enn i første svangerskap, men mindre kvalm enn i 2 svangerskap, så nå har jeg egentlig ingen magefølelse på kjønn...

Back
Topp