Tanum bokklubb

Ikke noe spesiell annet enn at dem ofte sender bøker selv om.jeg hat avbestilt dem, så må jeg bruke tid og penger på å sende den tilbake. Irriterende.

Ble medlem der da jeg fikk sønnen min, i barneklubben deres. Det er det værste jeg har vært borti av bokklubber. Sendte bøker selv om jeg avbestilte, og fikk purringer på bøker jeg ikke hadde mottatt eller sendt tilbake. Aldri mer ! Ikke fikk jeg melde meg ut før det var gått et år heller, på tross av klager. Meldte meg ut så snart det gikk an.

Ble medlem der da jeg fikk sønnen min, i barneklubben deres. Det er det værste jeg har vært borti av bokklubber. Sendte bøker selv om jeg avbestilte, og fikk purringer på bøker jeg ikke hadde mottatt eller sendt tilbake. Aldri mer ! Ikke fikk jeg melde meg ut før det var gått et år heller, på tross av klager. Meldte meg ut så snart det gikk an.
Har akkurat samme erfaring som deg. Skikkelig dritt.. Tok lang tid før jeg ble kvitt dem..

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Sender bøker og purringer på bøker som ikke er sendt, i tide og utide. Må ringe dem for å melde seg ut (godtar ikke feks Mail), og er skikkelig ufine om man ikke går med på å binde seg for enda et år når man ringer for og melde seg ut. Helt håpløse!!!

jepp, var medlem i barnas bokverden. de svarte aldri på mail eller telefon, var sure når de endelig svarte, løgner, og sendte bokpakker jeg aldri har hørt om/fått tilbud om. og sendte purring på bøker jeg aldri har mottat.

så endte opp med å betale 500 (!!!) kr for velkomstpakken, fordi jeg avmeldte meg før det var gått ett år. (kunne ikke holde på å få tilsendt 2-3 bokpakker i mnd jeg aldri har fått tilbud om, og måtte betale for returporto ett helt år!!)

aldri aldri mer!!

Jeg meldte meg ut etter 1 år da jeg hadde mottatt pakker jeg hadde avbestilt osv., og noen mnd senere fikk jeg plutselig brev i posten om at jeg var velkommen tilbake i klubben og har mottatt bøker månedtlig siden selv om jeg har sendt mail om at jeg ikke har meldt meg inn igjen, ikke fått svar så må ringe dit nå så jeg blir kvitt dem..

Sent from my iPad using BV Forum

Er medlem der. Veldi fornøyd. Får de bøkene e vil ha og ikke noe tull.

Back
Topp