Tante

siljegulli

Forumet er livet
VIP
RØD!!!
Jadda.... Kom i forrige uke. Heldigvis ferdig for denne gang.....
Nå fødte jo jeg for 8 uker siden da, men er det fler som har fått?
Var ikke sååå ille da.... Bare kjedelig. Hadde veldig lite menssmerter da, og jeg som er så veldig plaget med det til vanlig. Kanskje det er blitt bedre? [:D]

Åsså tok jeg endelig mot til meg og hadde s** idag, hehe[:)] Gikk heldigvis bra.... Vi overlevde begge to!

(alt man skal betro dere med altså) [;)]

Blir våres tur også vel[:-] Sex er ikkje tankene mine enda, vil ha nedentil sjekk av lege først.

Er jo bare 3 uker siden du fødte[:)]
Ikke hatt sjekk jeg, men alt er som det skal være. Sydde bare ett sting også og ingen livmor som henger å slenger inni der så.... Tok sjansen[:D] 

Tenker ikke sex selv jeg heller, så her får sambo ta styringa å få meg i godt humør, hihi[8D]

Nope...heldigvis ingen tante enda...har gått 3 og 4 mnd før, så hun trenger ikke vise seg enda! Ammer du? Dem som ikke ammer får den ofte tilbake før ammende.....

Sex?? Ikke lett med en gubbe som ikke er hjemme ;-)

gratulerer som har fått deg litt!! ;) :) Eg skal innrømme at eg er livredd for å ha sex, eg! gleder meg til 6 vekers kontrollen... Sjøl om livmora ikkje henger å slenger, så kan den jo ha sunke ned osv osv!! Nei huff, livredd!:P ;P (men det er vel vanligast at skjer når ein har hatt ein hard fødsel) :P

håper du mensensmertene hra blitt bedre i framtida for deg;D

ORIGINAL: Snickers

Nope...heldigvis ingen tante enda...har gått 3 og 4 mnd før, så hun trenger ikke vise seg enda! Ammer du? Dem som ikke ammer får den ofte tilbake før ammende.....

Sex?? Ikke lett med en gubbe som ikke er hjemme ;-)

Jepp, fullammer til og med [:)] Så hadde trodd den ikke skulle komme så fort liksom.... Men men, kroppen fungerer!

ORIGINAL: sorciere_

gratulerer som har fått deg litt!! ;) :) Eg skal innrømme at eg er livredd for å ha sex, eg! gleder meg til 6 vekers kontrollen... Sjøl om livmora ikkje henger å slenger, så kan den jo ha sunke ned osv osv!! Nei huff, livredd!:P ;P (men det er vel vanligast at skjer når ein har hatt ein hard fødsel) :P

håper du mensensmertene hra blitt bedre i framtida for deg;D

Jeg var redd det var noe som hadde skjedd der oppe ja....
Tok meg 6 uker eller noe før jeg i det hele tatt turde å kjenne "der" liksom. Og syntes alt var så skjevt å galt og at den veggen hadde sunket eller noe....
Så jeg knep og knep som en gal. Nå er det jaffall som det skal være[:)] Kan jo hende at det bare var hodet mitt det var noe galt med[:D] Haha! Turde jo ikke kjenne noen flere ganger liksom....
Jegg hadde press-rier i 2 timer eller noe, så derfor jeg var redd det var noe galt....

Back
Topp