Tante???

pippå

Glad i forumet
Hvor e du???
Vell no e ej 3-4daga på overtid og tante rød e ik å sjå...
Ej ska nemmelig begynne på nokken tabeletta når ho kommen for IVF fryseforsøk....
Hmmmmmm???[8|][8|][;)]

Det er typisk!! [:@] Håper hun dukker opp NÅ, slik at ting kan gå som planlagt fremover pippå [;)]

Har du ikke testet?? Nei da kan tanta bare holde seg unna!! [;)]

Har ik testa nei....[;)]
Tenkte at ej ska teste på lørdag om ik tr har dukka opp....
E så kjedeli å teste når en ska på jobb rett etterpå...For da trur ej ik at ej klare å holde mej...[;)]
Alle på jobben veit at vi holder på me IVF og alle e spente på våra vegne......[:)]

Det beste hadde jo selvsagt vært om du er gravid nå da, pippå! [:D]

Hvis ikke håper jeg TR dukker opp straks slik at du kan begynne med medisinene dine. Da blir vi forhåpentligvis ganske likt i løypa! Jeg skal igang med første fryseforsøk når TR dukker opp. Håper det blir i løpet av/ like over helga. Startet med primolut i dag! [:)]

Skal du ta progynova? Hvordan gjør du det hvis TR kommer på kvelden? Starter med første tablett med en gang, eller venter til neste morgen slik at du får tatt 3 tabletter på første dag? (Hvis du skal ta 3 da...? Jeg skal ta 1 X 3 tabletter. Morgen, middag og kveld, også er det ingen som kan svare meg på dette....) Må vel kanskje ringe st. olav på fredag og høre...

Ønsker deg MASSE lykke til, og håper du snart sitter med en positiv test i hånda!!! Kanskje allerede på lørdag...? [:)]

Ja ska ta prognova... Veit ik heilt d med start av tab. om kvelden,men hadde nokk tatt en tab. Ej bruka å få TR tidlig på ettermiddag så da hadde ej plana om å ta en da og så dei to litt seinete...
Ja ej ska ta 1x3 tab.

Kansje du kan informere mej om svare du får fra st.olav....

E på st.olav ej me høre t.....

Lykke t for oss......[:)]

håper tr har meldt sin ankomst[;)]lykke til med fryseforsøk[;)]

ORIGINAL: pippå

Ja ska ta prognova... Veit ik heilt d med start av tab. om kvelden,men hadde nokk tatt en tab. Ej bruka å få TR tidlig på ettermiddag så da hadde ej plana om å ta en da og så dei to litt seinete...
Ja ej ska ta 1x3 tab.

Kansje du kan informere mej om svare du får fra st.olav....

E på st.olav ej me høre t.....

Lykke t for oss......[:)]

Jeg droppa å ringe sykehuset jeg. Får jeg TR på kvelden eller ettermiddagen starter jeg med tablettene med en gang. [:)] Har du merket noe til TR eller? Hvis ikke må du ha masse lykke til med testen i morgen... [:)] Håper du enten får positiv test i morgen eller at TR kommer i løpet av helgen.
Klem

Vellll....Da var testen tatt og den var negativ,men tanta har ik komt....

Om den ik har komt t uka blir ej nokk å stikke inn på sykehus for blodprøve....

Så dumt at testen var negativ og at tanta fortsatt ikke har vist seg... [&o]
Uff, det er så slitsomt å gå slik å vente når ingenting skjer!

Det er jo en mulighet å få resept på primolut for å få tanta igang. Godt å ha det som en reserveplan hvis hun ikke dukker opp snart!

Håper det ordner seg!

Klem

Back
Topp