Tante rød....

*Chill*

Forumet er livet
Litt personlig kansje men....
Er det mange av dere som har fått den tilbake??

Jeg bruker liksom den der pearly computeren, men den funker ikke før jeg har kommet
i syklus igjen....når er det vanlig at det skjer da??

Ammer hver 3 time ca. på dagen og på natta går det  6-8 timer! trodde den skulle komme da jeg??
.....er litt bekymret da det tok 5 år etter storesøster var født... men de kunne ikke si meg hvorfor(?)
så jeg velger å tro at det var et engangstilfelle![:)]

Har ikke fått den jeg heller enda.. Og jeg ammer jo ikke så mye heller! Bruker mini pillen da, så burde vel fått den snart?? [&:] hadde vært greitt å fått den, føler jeg har litt mer kontroll da! [:)]

Jeg har heller ikke fått besøk av henne, men har satt inn hormonspiral, så det vel ikke sikkert jeg ser noe mer til henne. Etter førstemann fikk jeg henne etter ca 8 uker, men da fullammet jeg ikke, og sluttet helt å amme når sønnen min var ca 6 uker. Nå gir jeg flaske, puppen er bare litt til kos for henne.

Har ikje fått ann endå[:)] Så fornøyde. Fikk den etter 6 uker etter nr 1[:'(]

Tante kom hit dagen etter æ bynte å bruke minipillern...[:-] men måtte kutte pillern pga at æ ble så dårlig av dem. nu kommer hun katti hun vil og varer en uke, skikkelig irriterandes! håper at ho retter på sine besøk til normale igen!

den kom 11 uker etter fødsel.. 2 uker etter melka forsvant..

Her har den/skulle kommet ca rundt 8mnd'er etter fødsel...
Ikke sett no til den enda nå heller!

Fikk den noen dager før jeg satte inn hormonstavene i armen. Ca 2 mnder etter fødsel.
Klem

Nettopp ferdig med mitt første besøk, og jentene er snart 6 mnd. Fullpumper enda, så jeg hadde håpt det drøyer litt, spesielt siden hu kom nøyaktig 4 uker før vi reiser til Paris uten jentene. Best for henne at hun ikke er regelmessig[:@]

Denne gangen har jeg ikke sett noe til henne men med de andre har jeg knapt nok blitt ferdig med renselsen før hun stått på trappa og banka.

Oki...ser at det er mye forskjellig  ute og går...
jajaja....får bare vente og se det an da...

og jeg er enig i deg Homma at det er deilig å slippe....er bare det
at baby-compen min som skal holde magen min flat en stund til ([;)]),
den fungerer ikke før TR begynner å komme tilbake....

Jeg har ikke fått min enda.
Men jeg har ikke fått begynt me noe prevasjon heller [8D]

Back
Topp