Tante Rød..

AlexandraOgAngelica

Glad i forumet
Hvor mange har fått mensen tilbake ca 5mnd etter fødsel?

Jeg har ikke, enda jeg ikke fullammer.. [8D][:D]

Har hatt den to ganger

Jeg har ikke[:D]
Men har hormonspiral! Forrige gang holdt ho seg borte i nesten 6 år[8D]

har fått den... og har den nå....[:'(]
men hvis jeg begynner på den der går på kan jeg miste den igjen da, eller er deet bare hvis man ikke har fått den enda og begynner?

liz, legen min sa at det var endel som mistet mensen helt av den, andre ikke... så det er vel forskjellig fra person til person.

hva går du på nå da?

ORIGINAL: timtam

liz, legen min sa at det var endel som mistet mensen helt av den, andre ikke... så det er vel forskjellig fra person til person.

hva går du på nå da?

går på loette nå. kansje prøve den da, er jo lov å håpe[8|]

Har hatt den 3 ganger[:-]

fikk den 6 uker etter fødselen jeg [:'(]

Her er det tante og blødninger om en annen hver 14 dag kommer det[:'(] har hatt det sånn snart 3 mnd no[:@]

Ingen tante her, går på minipillen [:)]

Her er den tilbake for fullt, men jeg hverken ammer eller bruker prevansjon da...

Ikke enda

den har vi ikke sett noe til!![:D]

tanta kom tilbake 8 uker etter fødsel. skjønner ikke dette da unger er fullammet.. men men. fikk satt inn hormonspiral å håper at ho ikke kommer igjenn på ei stund

fikk den vel tilbake 2 mnd etter fødselen..   (fullammer her og, men nytter jammen ikke likevel..[:@] )

Er litt usikker faktisk. Jeg fikk jo noen småblødninger når jeg gikk på pilla, når jeg slutta med det så ble det stopp med en gang. Så om jeg ikke får noe besøk neste mnd så har jeg ikke fått mensen. [:D]

Back
Topp