Tante Rød

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Ja, då va da på an igjen me koselige besøk av tanto ingen like serli..... :p

E da fleire so har fått ho tebake, så ikkje bruke prevensjon? Isåfall, regelmessige besøk som før graviditeten eller litt sånn hippsomhapp?..:p
 
Ikke fått.. Begynner nesten å lure på om det er normalt. Er jo 6 mnd siden fødsel:)
 
Når lillegutt var 5 mnd fikk jeg en blødning som varte i 2 dager (bruker å ha mensen i ca 7 dager). Etter det har det ikke kommet noe. Synes det er litt rart. Med førstemann fikk jeg regelmessig og vanlige blødninger etter 5 mnd.
 
ikke fått enda, og er 6 mnd siden fødsel om 5 dager :p men helt greit! vi har brukt kondom, og mensen kan godt holde seg unna, er ikke noe jeg savner akkurat, selvom jeg ønsker meg hvertfall 1 barn til ;)
 
Venter ennå på mensen ikke at det er noe særlig savn. Vil gjerne ha tette barn da så hadde jeg fått den nå hadde det ikke gjort meg noe selv om jeg vil jobbe litt før neste unge:). Nå er han 6 1/2 måned og hadde nesten trodd den ville komme til nå spesielt siden jeg har delammet store deler av tiden.
 
Har fått tilbake å bruker ingenting
 
Etter første fødsel fikk jeg tilbake mensen en uke etter renselsen var ferdig. Det passet fint, siden vi ville ha to tette. Nå er nr to snart 7 mnd og jeg har ennå ikke fått den tilbake. Fullammet/er begge.
 
Fikk tilbake 7 uker etter fødsel. Men har bare hatt den to ganger nå. Så ikke veldig regelmessig :p går ikke på noe, så håper det sitter en spire etterhvert :)
 
Jeg har, og vi bruker kondom. Vet ikke hva annet jeg skal begynne med enda :p Jeg vil kanskje ha p- stav men blødde så mye i 3 mnd før jeg rett og slett tok den ut sistgang! Men vil jo ikke bli gravid igjen før jeg er ferdig med skolen så..
 
Du hadde 2 like tråder, så jeg slo de sammen til 1 ;)
 
Hun var bare 3 mnd når jeg fikk den tilbake :-(
 
Ikke kommet tilbake..begynner ikke på noe prev da vi ønsker to tette:)
 
Snart 7 mnd siden fødsel og har ikke fått den tilbake!:) satt inn kobberspiral, men vurderer å ta den ut igjen
 
Blødde uregelmessig egentlig helt fra fødselen, men on det var mensen eller spiralen vet jeg faktisk ikke. Nå derimot har jeg ikke blødd på flere måneder, gotta love spiral :D
 
Fortsatt ingenting! Snart 8 mnd nå... Må jo si jeg syntes det er veldig rart, men venninna mi sier det er fordi jeg nattammer.
 
Fortsatt ingenting! Snart 8 mnd nå... Må jo si jeg syntes det er veldig rart, men venninna mi sier det er fordi jeg nattammer.
Nattammer jeg også. Hver 2 t gjennom hele natta men fik mens når han var 4mnd.
 
Mistenker at den er på vei, så og si nesten på dagen 8 måneder etter fødsel. Merket litt blod på papiret når jeg var på do og har de vante kjente murringene og smertene i korsryggen. Har ikke ammet så mye i det siste da mini er mer interessert i mat og helst ammer på kveld/natt/tidlig morgen. Kanskje en sjelden gang på dagen om jeg legger meg i sengen med han.
 
Har ikke kommet tilbake her, og det er like greit :) fikk tilbake 2-3 mnd etter ammestopp med de to eldste (selv om jeg ikke Fullammet)
 
Back
Topp