Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det varierer hvor fort mensen blir regelmessig igjen. Hormonene har vel litt å si.Fikk vell tante rød på besøk etter 8 uker eller et par måneder. Er skikkelig uregelmessig da. Håper det blir regelmessig snart. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta? Fullammer enda.
Begynte egentlig på minipille jeg og, men blødde i 8 uker, så sluttet. Nå kan jeg blø litt innimellom, skikkelig irriterende. Håper det kommer seg fortDet varierer hvor fort mensen blir regelmessig igjen. Hormonene har vel litt å si.
Etter 1. og 2. fødsel tok det 7 og 8 mnd før mensen kom tilbake. (Amma med begge to)
Med 1. så ble den ganske så regelmessig med en gang. Litt mere uregelmessig etter nr.2 og store blødninger. Starta med minipilla og trodde det skulle hjelpe. Men da fikk jeg enda mere uregelmessige blødninger. Slutta med den etter et halvt år, siden kroppen min ble helt rar. Og etter det ble det bare uregelmessig og tull med meg.... Hadde en spontanabort og tok flere år før mensen ble regelmessig og jeg ble gravid igjen.
Spent på om det blir bedre eller enda verre nå.
Var sånn med meg også når jeg gikk på minipilla. Konstante blødninger..Begynte egentlig på minipille jeg og, men blødde i 8 uker, så sluttet. Nå kan jeg blø litt innimellom, skikkelig irriterende. Håper det kommer seg fort![]()
Ja, fikk litt nok til slutt. Blødde liksom nok etter fødselen. Forsatte du på minipille eller? Eller har du byttet til noe annet?Var sånn med meg også når jeg gikk på minipilla. Konstante blødninger..Helt håpløst..
Nope.. fikk bare problemer. Så har ikke prøvd igjen.Ja, fikk litt nok til slutt. Blødde liksom nok etter fødselen. Forsatte du på minipille eller? Eller har du byttet til noe annet?