Tante rød tilbake;-)

MammasLilleKnøtt

Glad i forumet
Da var hun tilbake ja, 7 uka etter fødselen.
Må si at hun var ikke savnet i det hele tatt!!!!
Flere ell?

Ingen antydning her og satser på det er mangen mnd igjen enda...
Har gått lang tid med de andre:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Har kommet noen få dråper innimellom, men ikke noe seriøse greier enda :p *Nyter så lenge det varer*

Er det ikke sjeldent at den kommer vel fullamming eller?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ingenting her, gikk 11 mnd sist gang. Håper det går like lenge denne gang!!

Merker man når mensen kommer tilbake når man går på minipille? Det jeg mener er; er det mensen første gang man blør, eller får man blødning av pillene uansett?

Var det forståelig...? Det har jo ikke så mye å si egentlig.

Ingen tante rød å se her (6uker siden fødsel), begynte på minipillen i dag.. Så får vi se om det blir mye blødningsforstyrrelser eller om jeg slipper unna..

Merker man når mensen kommer tilbake når man går på minipille? Det jeg mener er; er det mensen første gang man blør, eller får man blødning av pillene uansett?

Var det forståelig...? Det har jo ikke så mye å si egentlig.
Eg klødde i 1 uke annen kvar uke med minipillen.. :p så ikkje godt å si ka som var ka :p

Ej me he fått den i jen, mi e 2 mnd den 7, me ho første fekk ej den ikke i jen før ho va 10 mnd( da slutta ej å amme)
Men d va ei venninne ta mej så sa at d kan fortsatt vêr etter graviditeten, så ej håpe d va bere litt sann etter døninga:) gidde ikke få i jen mensen no...

Er det ikke sjeldent at den kommer vel fullamming eller?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Har ei veninne som fullamme og hu fikk igjen mensen 10 uka etter fødselen, så er nok veldi individuelt:-)

Har ikke sett noe til tante rød enda, lille blir 2.mnd den 6. Med første gikk det 11.mnd før hun kom tilbake, men da gikk jeg på minipillen. Så vet ikke om det var den eller fullammingen som var grunnen:-)

Back
Topp