Tante Rød KLUBBEN...

Gravid?

Andre møte med forumet
For vel begynne jeg da... Ja nå sitter jeg her i den varme stuen min og undrer på om Tante Rød vil dukke opp på "døren"... Jeg håper det ikke,men jeg vet at visst hun kommer så skal jeg jammen gi henne en skikkelig refs om HVA ER VITSEN med og GJEMME SEG I HELE 1MND?????????? Ho ho ho uff nei dere som virkelig har fått henne på besøk for ta seg av dette refse greiene,men ja om hun kommer så skal dere nok få vite tidsnok..Da er det bare og sperre opp øynene og bli sjokkert..He he he. Ja så er vel klubben offisielt åpnet da (tror jeg)..*krysse fingre* for at det er andre her i kveld som vil fortelle hvordan det føles det og vente å vente,men bli skikkelig irritert/gla for at tante kom til slutt.. Her kommer ihvertfall min versjon... He he he[:D]





Det og VENTE i HÅP,men BLI SKUFFET...

Nå har jeg prøvd og bli gravid i over 1år og sist gang jeg prøvde ble jeg kjempeglad da Tante ikke kom etter 4 dager og ikke noe "livstegn" heller. 6 Dagen hadde jeg bestemt meg for og kjøpe en test,men før jeg gikk måtte jeg en "snar tur" på DO... Satt nå litt og fantaserte om hva det kunne bli..Gutt/jente,Gutt/jente ovs.. Da jeg hadde gjort meg ferdig og skulle ta på meg undertøyet så fikk jeg JAMMEN IKKE øye på henne... Der var hun og "SMILTE" og "vinket" til meg.. Å gjett om jeg blei sur da! Jeg holdt på og GÅ i veggen og ville bare SKRIKE av SINNE!!! Det har jeg for såvidt gjort fra dag 1 av "prøve perioden" altså sommeren 2004... Så nå håper jeg på bedre resultat... Ps: Noen som kan si meg hvorfor jeg ennå ikke har fått TR? Jeg er langt over tiden og da mener jeg at den 22 juli var sist gang. Har heller ikke tenkt noe på det å være Gravid,men har heller ikke fått noe TANTE i BUKSA MI...

Ja kem er det som neste "dame" ut da...*venter i spenning*[8|]
 
Har du testet deg?
 
ja,men den ble feil...aner ikke hva som ble feil..men men...4 dager til neste test..vente og vente..uff
 
hvorfor skal du vente fire dager til neste test?
 
fordi visst testen ble utført feil så skal en vente i 3 dager før en tar en ny en. Men siden det nå er bare 2 dager igjen til jg kan ta den så blir det 3 fordi ingen apotek er åpen om søndagen.. ELLER...[&:]
 
Hvorfor ikke kjøpe en test å ha liggende da? Jeg kjøper alltid 2 stk i slengen..[;)]
 
Back
Topp