tante kom

x1xiza

Glad i forumet
FAEN! [:@] eg føler meg så sinnsinkt TEIT som har følt alle dei symptoma som eg har, kroppen min er ikkje snill med meg

MEN ME GIR SÅ KLART IKKJE OPP!![:)] no var jo syklusen min på 32 dager, og har lært meir om syklusen min, no må eg berre finne ut kortid EL er, for gyn. sa jo at eg hadde EL..

eg har nok for mykje ting eg tenker på til at kroppen er heilt klar enda, eg har trosalt vert veldig sjuk siste 3 år, først no at eg er så godt som frisk det har tatt mykje krefter. [&o]

Så no skal eg trene max igjen, klare å konse på dei kg eg vil ta av [:D]

TUSEN TAKK FOR AT EG HAR DERE HER!!!! [:D][:D][:D]

Åhhh..nå ble jeg lei meg på dine vegne[:(]jeg som hadde håpa så indelig at det hadde klaffa for dere=)Men stå på Izamor,det blir din tur snart[;)]Go'klem

TUSEN TAKK[:)][:)][:)] krysser fingrene for deg og alle andre som prøver eg også!! [:)][:)][:)] og er 100% sikker på at ALLE her inne BLIR eller ER SUPER GODE MØDRE!!!
Det er så masse KJÆRLIGHET og OMSORG her inne!

NEI! Så kjiiipt! Men gi ikke opp, det fins mye håp og muligheter enda!! Unn deg noe ekstra i dag (TRØST), og stå på videre. Lykke til så mye!

Klem fra ei som vet hva det vil si å streve, men som dog snart er trebarnsmor (takknemlig).

takk for støtte Sara[:)] kan eg spørre kor lenge dere prøvde før det klaffet?

Huff og huff!!
Ikke mist motet...det klaffer snart skal du se [:)]

Hei iza. Så synd at tanta kom.
Vi har prøvd å bli gravide i tre år og hadde egentlig gitt opp. Men i midten av august fannt jeg ut at jeg var gravid, men det førte dessverre til abort. Men jeg er egentlig ikke så lei meg. Jeg tenker sånn.... Det var helt sikkert noe galt med den lille spiren! Og så er jeg litt lykkelig midt i alt dette. Jeg vet nå at jeg kan bli gravid.
Men for å dele noen av mine erfaringer rundt dette, så kan jeg fortelle deg at jeg tror det er viktig å prøve å ikke tenke for mye på dette med: "kan jeg være gravid nå?" Jeg vet med meg selv, at når jeg går å håper sterkt på ting, så kjenner jeg ting som ikke er der. Høres rart ut, men sånn er jeg. Dessuten så tror jeg at vi som ikke har vært gravide før kanskje tror at de "symptomene" vi har før mensen, kan forveksles med de samme symptomene man har når man blir gravid.

Det som egentlig var så ille for min del, er at jeg hadde nok gått å vært gravid ca 1 mnd lenger enn jeg trodde. Jeg hadde faktisk mensen den førte mnd, og så gikk det ca 14 dager, og da fikk jeg svake blødninger som varte i 16 dager. Det er vel en gang i løpet av denne perioden sa har funnet sted. Nå gjelder det bare å prøve på nytt. Har aldri før benyttet oss av eggløsningstester, men denne gangen skal vi prøve det. Spennende.

Jeg vil med dette ønske deg lykke til neste mnd. Det blir, skjønner du. Man må bare smøre seg med tålmodighet. You go, girl!!!

Klem

Uff da, det var jo kjedelig da! Men som du sier selv, så virker det som du skjønner mer av sykelusen din nå.. Og det er jo en veldig positiv ting! Jeg er kjempe glad for at jeg er så regelmessig som jeg er [:D]

LYKKE TIL VIDERE!! Det er bare å stå på nå

tusen takk alle! eg fekk jo svar på kvifor eg hadde vert så dårlig, og forvekslet symptomene..[:(] men men no må eg berre få meir svar frå gyn. 10 okt. Og håper at me kan prøve på nytt etter det!

DU ER GODHJERTA DU! [:)]

håpe dagan til 10 okt går fort...eller at det kansje snik sæ inn en spire på den tia [;)] Det hadde vært nåkka..skjønne du er en smule fortvilet, men nå vet du i alle fall mer om kroppen din. Kansje det var det som måtte til? Men det er ikke lett, vet det....men som vi vet! DET ORDNER SEG FOR SNILLE JENTER VET DU....det S-K-A-L det....! Før det har jeg bestemt....

God Morgen foresten [:D][:D]

Kathrine

Hei Iza!
Synd det ikke klaffet denne gangen. Jeg skjønner at du er skuffet. Og det er jammen ikke lett å ikke kjenne etter symptomer når man har SÅÅÅÅ lyst til at det skal klaffe.
Det gjelder vel bare å prøve å holde motet oppe, og satse på klaff den neste prøveperioden!

Tenker på deg!!

M

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN[:)][:)][:)]

Back
Topp