Tante JB !!

Lena Levegg

Forumet er livet
Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse så for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting
og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!
Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!
Ja, nå vil vi riktig feste!
Dagen er din, og dagen er bra,
men du er den aller beste!
Se deg om i ringen hvem du vil ta!
Dans en liten dans med den du helst vil ha!
Vi vil alle sammen svinge oss så gla'
og en av oss skal bli den neste - til å feste!

håper dere får en fin kveld, så skal jeg og ungene ta oss av de andre kjedelige bursdagene i
familien [&:] Kom gjerne ut i morgen etter jobbingen hvis formen er bra, blir utepils på terassen [:D]

Gratulerer med dagen Jordbæret! [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Hipp hipp hurra for deg!!!!!

Og gud så digg det hørtes ut med utepils på verandaen til lena også!!!!

Grattis med dagen JB!!! [:D][:D]
Hvordan skal du feire?

ORIGINAL: Sofiesmamma

Gratulerer med dagen Jordbæret! [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Hipp hipp hurra for deg!!!!!

Og gud så digg det hørtes ut med utepils på verandaen til lena også!!!!

Hahaha.. det er digg uten baby i magen også [8D] Ikke lenge igjen nå S-M[:D]

Gratulerer så mye med dagen JB [:D]

Gratulerer med dagen JB!! [:D][:D]

TUSEN TAKK!!!! [:)]

Egen tråd og greier!!!!!

Dagen ble feiret som i "gamle dager"!! Har en venninne som har bursdag 3 dager etter meg, så vi hadde en liten fest med de nærmeste venninne og kjærstene!! Hadde en veldig bra dag, med mye oppmerksomhet og fin feiring!!

Burde absolutt ha lest bv litt før ser jeg... men vi tar igjen den sol-pilsen!!! [;)]

ORIGINAL: Søster Jordbæret

Egen tråd og greier!!!!!

Dagen ble feiret som i "gamle dager"!! Har en venninne som har bursdag 3 dager etter meg, så vi hadde en liten fest med de nærmeste venninne og kjærstene!! Hadde en veldig bra dag, med mye oppmerksomhet og fin feiring!!

Burde absolutt ha lest bv litt før ser jeg... men vi tar igjen den sol-pilsen!!! [;)]

Det var forferdelig kaldt, og jeg hadde en veldig fyllesyk mann som absolutt ikke hadde lyst til å holde meg med selskap med en øl.. haha.
Men presset var stort, så jeg fikk da lurt i han et par stykker, og et par toddy[8D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Egen tråd og greier!!!!!

Det var forferdelig kaldt, og jeg hadde en veldig fyllesyk mann som absolutt ikke hadde lyst til å holde meg med selskap med en øl.. haha.
Men presset var stort, så jeg fikk da lurt i han et par stykker, og et par toddy[8D]

hahaha frivillig tvang!!! [8D]

Ikke no press her i går`n nei [8D] er vel kjent for deg også det.. haha

*nikker lydig*

hahahaha

Nei men seriøst: nå fikk jeg skikkelig lyst til å sitte i kosekroken med en sobærtoddy.... mmm.. yammi!!! [:D]

*nikker lydig*

hahahaha

Nei men seriøst: nå fikk jeg skikkelig lyst til å sitte i kosekroken med en sobærtoddy.... mmm.. yammi!!! [:D]

Snart påske [8D]

Kommer....!!!!!

Back
Topp