Tante ikke kom til oss

~Kathrine~

Forumet er livet
TANTE IKKE KOM TIL OSS!!!!!
.....Er det så fryktelig mye å be om da.....

Å selvsakt gjelder det ALLE de andre som heller ikke vil ha besøk av Tanta!

Mange STÅ PÅ klemmer fra Kathrine

vil heller ikke ha[:)] hiver meg med på den[;)]

SLENGER MEG MED PÅ DEN JEG OGSÅ...
HVORDAN FIKK DU TIL Å SKRIVE DE NAVNENE SÅNN...VAR KJEMPE FINE[:D]

ja det lurte jeg og på. hvordan klarte du det?

jeg lager dem i et program på pcn min, ganske enkelt egentlig...men man må ha det programmet. Det koster en del, men jeg bruker det til hjemmesiden min og andre ting jeg lager til. Kosleig at dere likte de da...[;)]

Å klart dere slenger dere på den IKKE kom tanta greia..klarte bare ikke å huske alle som ikke vil ha besøk av det fanskapet [:)]

Kathrine

man kan ikkje huske alle[:D] koselig dette her. men jeg skulle egentlig holde meg unna[:'(] men jeg klaaaarte ikkje[:o]

Vet hva du mener!!!

Den ene dagen hjelper det å være her (på den uendelige prøvinga tenker jeg på) å neste dag blir jeg bare mer opphengt i det at jeg ikke er blitt gravid!

Men all over så trives jeg såååå godt at det er umulig å la være, men man blir mer opphengt rundt tema gravid, barn osv..det er sikkert å visst!!! Men på en go måte da..

Kathrine

Du er den jeg pratet med først her inne, deg glemmer jeg IKKE!!!

[;)]

Kathrine

jeg hiver meg også på!!

Ja stemmer det.. lærte deg noen triks, og nå kan du myye mer enn meg [:)] når har du IKM nå da... Har på søndag jeg, men vet jo aldri med meg.. Men tror ikke det blir nye 80 dager... har nemlig ømme brystvorter.... og det hadde jeg ikke når jeg gik såå lenge....[:)]

Kathrine!! Så bra laget. Jeg skulle også holde meg unna dette forumet en stund, det varte bare noen få timer det gitt. hehe

God natt

nattinatt rosenjenta....vi klarer nåkk ikke å holde oss unna [;)]

Synd tanta kom denne mnd til deg [:@]

Kathrine

Jeg avskriver meg!!! Jeg har jo sånn motsatt mnd denne mnd!!! Omventd psykologi kan jo hende virker!!!!
Virker som regel på ungene... [:D][:D][:D][:D][;)]
Neida jeg blir nå med på denne mnd å...

Åh, så utrolig koselig at jeg var med på lista [:D]
Ble helt varm innvendig jeg nå [:D]

Ønsker dere alle masse lykke til, uansett om dere prøver, er på vei, eller har fått barn [:D]

Fredagsklem fra lille meg [:)]

takk for at du også hadde meg på lista vennen[:D][:D][:D]

For en uke siden tok jeg meg en frihelg fra forumet, vel egenltig ble det bare to dager. Klarte ikke. Ble kjempe overrasket at jeg ikke klarte flere dager, siden jeg var så frustrert over alt som hadde med baby å gjøre. Nå bare måååå jeg innom hver dag for å oppdatere meg på hvordan det går med dere alle her inne. JEG ER BLITT AVHENGIG [:)][:)][:)][:)]

Jeg vil ikke at den dumme tanta skal komme. Hun kan komme i løpet av kvelden eller i morgen, men jeg har virkelig vært streng og sagt at hu skal holde seg laaaaangt vekk. Har hatt festeblødning i dag (tror jeg) Litt brunt blod. Det skal ikke være noe annet [8D]

spennende då hege[:)]

Jeg vil også sende vekk min tante. Har gitt henne en 9 måneders tur. [:D] Håper hun liker reisen for hun får ikke komme tilbake før de 9 månedene har gått.
Tror det er flere blilletter igjen. Større sjanse for at tantene blir borte hvis de har selskap av hverandre

Back
Topp