tante har ikke kommet og det er 4 dager over IKM

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Som dere ser har jeg enda ikke fått tantebesøk. Det er 4 dager over IKM, tok en test i dag tidlig, men nei, ikke noe hcg der.
hhhhmmmmmmmm jeg blir sprø,[:'(] hhhhhhhmmmmmmmm jeg blie skuffa,[&o] og vil bare gå å legge meg igjen[8|]. Høre på lydbok å stenge alt ute.[&o]

Eller bare ligge å gråte ut denne frustrerte tilværelsen[:(]

hei. kanskje det er for tidlig og ta en test. håper du har en spire i magen[;)] lykke til

Jeg gikk til legekontoret og testet 6 dager etter ikm etter å ha fått 2 negative clearbluetester hjemme. Ble positivt resultat der. Har du andre symptomer enn at tanta ikke har kommet? Jeg hadde et slags press i magen, kjente det spesielt om jeg satt på stolen og lente meg forover og når jeg lå på magen i senga. Har det fremdeles slik, er nå 7+1. Lykke til!
BigBee[:)]

Skal ned å ta en blodprøve etterpå. Har masse andre symtomer

Også slik du hadde det. Kjennes ut som jeg ligger oppå noe liksom
vondt i korsryggen
tisser MYE mer en før
humørsvigninger
masse utflod
og ikke mens
litt ømme brystvorter
og småkvalm innimellom

Hei du!
Ett saklig spm til deg: Hvordan utflod har du?... Jeg skjønner ingenting av alle signalene kroppen sender ut, og kartet stemmer overhodet ikke med terrenget! Jeg trodde jeg hadde el på mandag pga bittelitt blod, men da skal man tørke etterpå, ikke sant??? Nå renner det bare. Tynt som vann og uten lukt.. Brystene blir ømmere og ømmere også..
HM![&:]

Har ikke så veldig peil på eggløsningen men det pleier jo å være blankt den utfloden som kommer når man har el.

Så kansje du har el nå??

Lykke til med blodprøven... Håper den viser noe anna enn hva urinprøven gjorde da...

hm... jeg vet jaggu meg ikke! Var så sikker på at det måtte være på mandag pga blodet, men.. ikke har jeg nå mulighet til å ha sex i dag heller[:@] jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet.. Pga at jeg ikke har fått mensen etter jeg tok ut spiralen så aner jeg ikke hvor i syklusen jeg befinner meg. venterventerventer

Skal sende masse gode tanker til deg om at syklusen skal "komme i gang" slik at du vet hvor du er i den.

holdefasklem

[:)] Tuuusen takk! Sender masse gode tanker i retur, og krysser fingre for at testen hos legen skal være positiv!!!

Klemmer[:D]

Back
Topp