Tanta Kom

~Kathrine~

Forumet er livet
Heisann alle sammen!

Tanta kom jaggu mæ 5 daga før tia???? Ka e det som skjer????
Jeg har ikke følt meg gravid, det er ikke det.Men jeg skjønner ikke hvorfor syklusen min roter sånn.
Er det noen som vet ka jeg burde gjøre nu da, har jeg kansje ikke 28 dagers syklus??

Nu har vi jobbet med saken i 7 mnd, dette blir min 8pp... BLIR SMÅ GAL AV DET HER [:@][:'(][&:]

Fortvilt Kathrine
 
Heisann!

Hmmm[8|] Det var rart... Og du har alltid hatt 28 dagers syklus disse månedene????

Kanskje det er festeblødning???? *Håpe håpe*

Stor klem[:)]
 
Syklusen kan nok svinge en del... Det veit jeg alt om. Har den alltid vært regelmessig?, kan være festeblødning som sollise sa her, men kan og være at tanta kom tidlig denna måneden. Jeg hadde fortsatt å regne 28 dagers syklus, dersom det er vanlig for deg...
 
Ja har hadd fast 28 dagers syklus så lenge jeg kan huske!
Men det føles som en helv vanlig mensen, så jeg tørr overhode ikke håpe på noe annet [:@]

E det mulig liksom...grrrmf

Kathrine
 
Vi får håpe ho blir borte igjen, og at dette måtte til slik at egget festet seg,[:D]
 
Heisann Trine82!

Ser vi står helt likt...hehe!

Joda får vell fortsette å regne 28 dager..men syns det var litt merkelig! har ikke variert i det hele tatt de 7 mnd vi har prøvd.. noterer her på høyt plan skjønner du [;)]

Jaja...14 dager til neste gang..sukk!

kathrine

Ps! takk for svar
 
Skal gjøre mitt BESTE på å ikke miste motet sollise [&:]

Kathrine
 
Spennende om tanta mi kommer ordentlig igang snart da, så får vi kanskje EL på samme tid.. men jeg tar ike det for gitt... Plutselig har jeg nok en syklus på 80 dager...... Men har tro på at det skal ordne seg nå [:D]
 
Hei Kathrine! Så dumt at tante uvelkommen kom i dag! Men se positivt på det, nå er du ferdig med mensen når du egentlig skal få den! Kanskje du glemte å gane bort tanta hos deg selv, du var så opptatt med å hjelpe oss andre![;)]
 
ORIGINAL: pebbles

Hei Kathrine! Så dumt at tante uvelkommen kom i dag! Men se positivt på det, nå er du ferdig med mensen når du egentlig skal få den! Kanskje du glemte å gane bort tanta hos deg selv, du var så opptatt med å hjelpe oss andre![;)]


*ler* jeg signerer på den [:D]
 
Stemmer for at du Kathrine og Trine82 får en skikkelig eggløsning om to uker og at en av svømmerne som mennene deres sender inn finner veien til eggene, og .. ja.. dere kan nok regla..

Håper dere begge får baby i magen denne måneden![:D][:D][:D]
 
Uff ja kansje det pebbles [;)] *flire*

Skal prøve hardere å gane den bort på meg selv denne måneden [:D] *flire enda mer*

Ja Fiorelina vi håper på EL på Trine82 & meg om 14 dager..det hadde vært gøy [:)]

Skikkelig drit *sorry* lei av å vente nu... [:@]

Takk for at du signerte den lisa79

Klem fra ei lei av å vente Kathrine!

PS! TAKK JENTE

 
Jeg håper med dere [:D] Og så håper jeg litt for meg sjøl også [;)]
 
Back
Topp