babytutta Forumet er livet 4 Feb 2008 #1 på dag 15 med synarela... godt alt er i rute jah[:D] og det er kun 3 uker til uttak...3 UKER.. HERREJØSSEMINHATT. haha dette går fort unna...[:)] ----------------------------- sånn....overskrifta endra hehe
på dag 15 med synarela... godt alt er i rute jah[:D] og det er kun 3 uker til uttak...3 UKER.. HERREJØSSEMINHATT. haha dette går fort unna...[:)] ----------------------------- sånn....overskrifta endra hehe
twinanne Forumet er livet 4 Feb 2008 #2 Babytutta godt at alt er i orden da, begynte du med sprøyte i dag eller når starter du?
babytutta Forumet er livet 5 Feb 2008 #3 sprøytestart 13 februar..en stund til da.- ja endelig pos med tantebesøk[:D] rugerne skal forbli rugere leeeenge de nå...basta bom!
sprøytestart 13 februar..en stund til da.- ja endelig pos med tantebesøk[:D] rugerne skal forbli rugere leeeenge de nå...basta bom!
VilSåGjerne Forumet er livet 5 Feb 2008 #4 eg også skal begyne med sprøyten 13 februar,men eg har ikke fått noe mens ennå.......
VilSåGjerne Forumet er livet 5 Feb 2008 #5 eg har hatt murringer i magen siden den dagen vi var på hausken.,men ingen mens er kommet..... henne e den henne no då?????
eg har hatt murringer i magen siden den dagen vi var på hausken.,men ingen mens er kommet..... henne e den henne no då?????
S Sess1976 Forelsket i forumet 5 Feb 2008 #6 ORIGINAL: Apple Jippi, babytutta! [:)] Bra du er i rute...[:)]
babytutta Forumet er livet 5 Feb 2008 #7 ja godt være i rute... tanta di kommer nok også vilsågjerne[:D]
H Hope Glad i forumet 5 Feb 2008 #8 rart å gå og vente på tanta for en gangs skyld [;)] tiden raser av gårde nå... snart er du ruger babytutta[:D]
rart å gå og vente på tanta for en gangs skyld [;)] tiden raser av gårde nå... snart er du ruger babytutta[:D]
S Sola1979 Elsker forumet 5 Feb 2008 #9 Ja, tenk det er ikke lenge til du er ruger... Så spennende!! Mange i denne prosessen her inne nå... [:)]
Ja, tenk det er ikke lenge til du er ruger... Så spennende!! Mange i denne prosessen her inne nå... [:)]
babytutta Forumet er livet 5 Feb 2008 #10 pust folkens pust[:D] hehe veit jeg var litt slem med overskrifta,,ser det nå.. men litt spenning i hverdagen tåler dere[:D]
pust folkens pust[:D] hehe veit jeg var litt slem med overskrifta,,ser det nå.. men litt spenning i hverdagen tåler dere[:D]