Tannverk!!!

Klesklypa

Gift med forumet
AU!!
Har heile helga hatt så ufattelig tannverk i heile venstre side av munnen.. ikkje ei spesiell tann men heile v.side av munnen som også stråler opp i hodet.[:'(]
Sove svært lite i natt, og går å teller timer for når eg kan ta "neste dose" med paracet...

Er i uke 40 no, og er innstilt på vonter her og der, men kan det ikkje vere produktive vonter da[:@][:@][:@]

Har fått tannlegetime idag no da, håper ho kan gjøre ett eller anna...

Måtte bare sutre litt... FRUSTRERT!!!
 
Kanksje du har sånn svangerskapsangevitt, nei hva søren heter det? Det er en diagnose i hvertfall. Tannverk og en blør mye fra tannkjøttet. Jeg hadde det. Hjalp veldig med tanntråd i og listerine. 
 
Huff, tannpine er det siste en trenger nå.. Føler med deg. Jeg hadde selv "tannpine"/vondt i halve munnen + oppover i ansiktet for en stund siden, men det viste seg å være ising rett og slett. Hjalp med flourskyll og Sensodyne (dette er ikke ment som reklame!!). Lykke til hos tannlegen i dag, og god bedring [:)]
 
No har eg vert hos tannlegen...
Hadde ei betent nerve som ho måtte fjerne[:(][:(]

Var så vondt! skal tilbake å rotfylle den etter at jenta har komt ut..

Og no har bedøvelsen gått ut, paracet hjelper ikkje, og eg har kjempe vondt i tennene og ansiktet.. synes utrolig synd i meg sjølv[:'(]
 
Jeg har smerter i visdomstanna jeg. Og den kan de i hvertfall ikke gjøre noe med. Så tar en paracet av og til, for å begrense smerten. Har hatt det i hele helga nå. :S
 
Uffe det hørtes utrolig vondt ut. Ikke det du trenger slite med nå[:'(][8|]
 
ORIGINAL: Klesklypa

No har eg vert hos tannlegen...
Hadde ei betent nerve som ho måtte fjerne[:(][:(]

Var så vondt! skal tilbake å rotfylle den etter at jenta har komt ut..

Og no har bedøvelsen gått ut, paracet hjelper ikkje, og eg har kjempe vondt i tennene og ansiktet.. synes utrolig synd i meg sjølv[:'(]


[&:]

Med god grunn snuppa!!! [:o] [:o] [:o]
Eg syns óg synd i deg... Veeeldig!!!

Trøsten er at tannverk er ti ganger verre en fødsel (det syns i alle fall eg), så no går i alle fall fødselen som en leik! ...i følge min teori... [:D]
 
Back
Topp