Tannverk..

inaxoxo

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Er det noen som har opplevd tannverk i graviditeten? Har de siste dagene hatt UTROLIG vondt på venstresiden av munnen, kjennes ut som tannkjøttet over ene tanna er hovent og betent. Søkte det opp, og fikk frem at det var vanlig hos gravide, men stod ingenting om behandling.... Lurer på om jeg kan gjøre noe hjemme, eller om jeg rett og slett må ta turen til tannlegen :(

Jeg måtte til tannlegen sist uke pga tannverk. (30 uker )Og få tatt rønken, og har nå startet behandling av en tann som har knukket i mit tilfelle :( Sa i fra på forhånd at jeg var gravid og hvor langt og de tar minst mulig rønken pga det.
Jeg ville dratt til tannlegen og tatt en kontroll. FØR det utvikler seg, og du ikke får sove osv... Du må ha krefter til fødsel...

Tannpuss, tanntråd el. Flaskekost og avslutte med corsodyl. (kjøpes på apotek) hvis det ikke går vekk eller blir vondere ville jeg tatt en tur til tannlegen.

Tusen takk for svar! Skal kjøpe corsodyl imorgen, og hvis ikke det funker, tar jeg meg en tur til tannlegen om 1-2 uker :p

Back
Topp