Tannverk?????

Yfful

Forelsket i forumet
Var hos tannlegen for 3 uker siden skulle bare ta noen hull, ikke noe jeg kjente til men synes det var greit å bli ferdig me det siden det ikke skulle være noe farlig for mini i magen.
2 dager etter tannlege besøket begynte tannverken, kun på den siden jeg var og borret på.
Det er skikkelig plagsomt spesielt siden jeg ikke hadde noe vondt før jeg gikk til tannlegen. tannlegen sier at d er helt vanlig å ha tannverk en god stund etter at en har vær å fikset hull ol. Har ei vennine som også gikk til tannlegen som gravid og hun slet med tannverk helt til vesla ble født. var noe med at gravide kunne ha veldig følsomme gommer. men dette er noe tannlegen min sier er bare tull. orker ikke tanken på å gå med tannverk i flere mnd. Er d noen som vet om d er noen samenheng mellom tannverk og gravide?? finner ikke helt ut av det.

Jeg vet i hvertfall at vi er ekstra følsomme i gommene/tannkjøttet nå. Jeg har ei tann som holder på å vokse opp, å denne gjorde det slik at jeg hadde vondt i hele kjæven ei lang stund. men det gikk over. Jeg tviler at du kommer til å ha tannverk helt til fødselen. Fordi om man er ekstra følsom, så tror jeg ikke det.
Men et tips er å ta en halv paracet å pakke i der tannlegen har borra. Dette bedøver nervene slik at du unngår å ha vondt hele tiden :)

Takk for svar :) håper d snart går over :)

Back
Topp