Tannverk!

x1xtinemor79

Blir kjent med forumet
[:(] Hei folkens! Nå har jeg sinnsykt tannpine. Hvor mange paracet kan man ta iløpet av et døgn når man er gravid?[:(]
 
hmm..kanskje du heller skal gå til tannlegen[;)]er ikke bra å spise tabletter over lengre tid uansett om du er gravid eller ikke..
 
Hei jeg har hatt det samme problemet. Sliter med tannverk. Men dra på apoteket og kjøp dentinox. Det er sånn middel man smører på tannkjøttet til spebarn når de får tenner. Koster 59,50,- Funker utrolig bra på meg. Det er smertestillende.
 
Det er kanskje lurt å gå en tur til tannlegen[:)]
 
Ja kanskje det er lurt å gå til tannlegen !!! Jeg fikk skikkelig tannverk som ikke ville gi seg tilslutt måtte jeg trekke bakerste jekselen da den var blitt så betent at tannlegen ikke kunne redde den.
Lykke til håper det går bra hos deg.
klem fra lille meg
 
Man burde da virkelig ikke ta noen når man går gravid.. Best og ringe tannlegen!
 
Ring tannlegen! Men opplys om at du er gravid, gravide frarådes røngtenbilder på de fleste tannlegekontorer, men alle er faktisk ikke like "nøye" på det...
 
Takk folkens[;)] Men ikke lett å få tak i tannlege når det ikke eksisterer tannlegevakt her jeg bor! Skal til tannlegen i morgen, da blir alt bra[:D]
 
Back
Topp