TANNVERK og gravid

ikhouvanjoubr

Andre møte med forumet
Hjelp.[:'(] Kva kan eg ta ? Legen og tannlegen sa, INGEN medisiner, og eg holder på å dø her. Gode råd som virker ???? HASTER[:o]

Jeg fikk klarsignal fra legen til å ta paracet når det sto på som værst. Men det hadde kanskje med at jeg var i 12.uke? Tok ingen medisiner før det, men etter uke 12 bruker jeg paracet ved behov ( svært sjelden). Har ikke noen råd som lindrer smertene, men er det ikke noe tannlegen kan gjøre? Finne årsaken til det vonde. De kan jo ikke ta røntgenbilder, men på meg har tannlegen gjort noen midlertidige løsninger, så får jeg ordna opp etter fødselen. God bedring!

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta paraset, men jeg ville tatt en tur til tannlegen å funnet ut årsaken til vondten...

jeg har selv måttet ordnet opp i noen hull i det siste for det har vært helt jæ..... på meg tok han digitale røntgen, og han la et blyforkle over meg..

lykke til[:)]

du kan vel ta paracet til nød før du er 12 uker på vei...men etter det er det ikke farlig å spisr paracet..Bare ikke ta ibux, det skal vist være abortfremkallende middler i den...

Back
Topp