tannverk og bihulebetennelse og influensa og hele sulamitten

LilleLavendel

Forumet er livet
er det vanlig å få vondt i tennene, som tannverk, når man får influensa eller bihulebetennelse??? tror jeg har minst en av delene iallefall!hehe

Ja, det tror jeg faktisk går an [:)]

Eller, sist jeg hadde tannverk, fikk jeg vondt i øret. Hmm, eller noe sånt [:)]

vondt i hele kjeven oppe på høyre side, og i høyre bihule og i hodet over panna og øynene....blææ..hehe. men takk for svar!![:)][:)]

Jepp, tannverk er TYPISK bihulebetennelse
Var plaget med det når jeg gikk gravid med snuppa
Helt grusomt vondt

ORIGINAL: shiby

Jepp, tannverk er TYPISK bihulebetennelse
Var plaget med det når jeg gikk gravid med snuppa
Helt grusomt vondt

å neiiiiiiiiii!!!
men må man ha antibiotika da? verker så sinnsykt, var sikker på jeg måtte til tannlegen! men så begynte det i bihula også, så da så jeg lys i tunnellen, men siden det bare gjorde vondt verre med smerter i bihulen også, så slutta jeg å se lyset igjen.hehe. men alt er jo bedre enn tannlege da;)

åjaa, alltid like deilig!! går ofte over av seg selv tror(TROR) jeg. kjøp deg skyllehorn på apoteket, det burde hjelpe!! jeg har også fått litt vondt i ørene og

ORIGINAL: annem82

åjaa, alltid like deilig!! går ofte over av seg selv tror(TROR) jeg. kjøp deg skyllehorn på apoteket, det burde hjelpe!! jeg har også fått litt vondt i ørene og

får vel bare gå til anskaffelse av såkalt skyllehorn da! :) takk for tips!
feite, så vondt det er!!
bør jeg holde meg unna snuppa??

ORIGINAL: Alexandra82

ORIGINAL: lykkeligemeg

noen flere som har erfaring med bihulebetennelse og tannverksmerter?:)

Æsj ja. Fikk bihulebetennelse for 2 år siden. Tenna kjentes ut som var for store til kjeften på en måte. De verket og sprengte i tannkjøttet. Føltes også litt som om jeg hadde biti tenna hardt sammen i flere timer.

Fikk penicillin og en nesespray. Husker ikke hva den nesesprayen het, men den var mirakel. Løsna etter kort stund. Husker den hadde grønt lokk...

hmm... men kan jeg brukte vanlig rhinox? har bare det her nå..! føler ikke jeg er så tett i nesa egenltig, litt, men ikke sån helt bånn tett! kjennes ut som jeg har tannverk i flere tenner ja, og smerter i hele kjeven forøvrig.. bajs! dette var ikke planen! mannen er i nordsjøen og jeg skal få besøk fra fredag til søndag og til søs i oslo på søndag...hmmmmmm....
men er det smittsomt? må mannen komme hjem og ta seg av snuppa liksom? eller er det ikke smittsomt? hun har infeksjonsfremkalt astma og blir sykehusinnlagt ved omtrent hver eneste forkjølelse..

Back
Topp