Sondre har fått hele 5 tenner i juli! Ganske mye våkenetter og byssing for å komme oss gjennom natta, men ikke en dråpe dentinox (eller hva det heter)
Nå er det en til på vei ut, men den har vært på vei lenge nå... Hva er deres "tannrekord"? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, vampyrer er søte daHer går det ikke fort, hun har 5 tenner totalt og fikk den første i aprilhun ser litt morsom ut med hjørnetenner og ei fortann oppe, og to nede, lille vampyren
Dentinox funker fint lite, har heller gitt paracet om hun har vært urolig og hatt vondt på nettenemen har i grunn ikke plagdes så mye, heldigvis!
Rart det er så stor forskjell på babyeneSå artig at de har så mange tenner! De ser plutselig mye større ut med tenner synst jegHehe..tror vi ligger litt etter på den fronten
null tenner her! Håper virkelig der er tenner der inne, men der er hardt så da kommer de nok en gang.
Nååå, men hun må jo være utrolig søt da, så stor og helt tannløsSå artig at de har så mange tenner! De ser plutselig mye større ut med tenner synst jegHehe..tror vi ligger litt etter på den fronten
null tenner her! Håper virkelig der er tenner der inne, men der er hardt så da kommer de nok en gang.
Rart det er så stor forskjell på babyene7 tenner tilsammen her nå, den siste hjørnetanna er på vei, forundrer meg ikke om den kommer i morgen
![]()
Nååå, men hun må jo være utrolig søt da, så stor og helt tannløs![]()
![]()
Hehe, de kommer nok snart! Jentungen til søstra mi var 10 måneder da første tann komHehe..ja hun er veldig stor og søthun er jo 12 kg og ca 80 lang tror jeg. Vanskelig å måle hjemme, så det er bare ca mål. Jeg og broren min fikk tenner fra vi var 3 og 4 mnd så min mor er faktisk oppriktig bekymret for tennene til barnebarnet sitt selv om vi kjenner at det blir hardere og hardere
![]()
Syns ikke de popper ut sååå fort... Men etter 2 uker ser man stort sett hele tannaJa det er litt rart og komisk at det er så store forskjeller! Spennende å se om nr 8 kommer i morgen da! Er det slik at de vokser fort når de kommer ut?
Her har det gått en måned siden hjørnetanna kom fram, men den er fremdeles ikke kommet helt utSyns ikke de popper ut sååå fort... Men etter 2 uker ser man stort sett hele tanna![]()
Hehe, de kommer nok snart! Jentungen til søstra mi var 10 måneder da første tann kom
Jøsses, 12 kg? Stor jente!![]()
Bare to tenner her også foreløpigDe kom med en ukes mellomrom. Ingen tegn til flere tenner med det første.