tannpuss

sjanetta

Gift med forumet
2 tenner er akkuratt brytt igjennom hos tuva, så nå blir det full rulle med tannpuss. men ville gjerne hatt slik tannbørste "bøll" en kan tre på fingeren. noen som vet hva jeg prater om og vet hvor de selger dette?

[:)]

Jeg kjøpte Condor Baby Dent fingertannbørste på Apotek1. Veldig fornøyd med den [:D]

Glemte å si at den også er veldig fin å massere gummene med før tennene har kommet!

ORIGINAL: Nike

Jeg kjøpte Condor Baby Dent fingertannbørste på Apotek1. Veldig fornøyd med den [:D]

Glemte å si at den også er veldig fin å massere gummene med før tennene har kommet!

flott. da skal jeg avgårde å kjøpe den, tenkte den måtte være genial å bruke når det enda ikke er mye å pusse på og for at hun skal bli vant med å ha noe i munnen med denne smaken [:)]

ORIGINAL: sjanetta

ORIGINAL: Nike

flott. da skal jeg avgårde å kjøpe den, tenkte den måtte være genial å bruke når det enda ikke er mye å pusse på og for at hun skal bli vant med å ha noe i munnen med denne smaken [:)]

Det samme tenkte jeg [:)] Går nok over til en vanlig tannbørste etterhvert som hun får flere tenner!

Back
Topp