abrakad
Forelsket i forumet
Fy søren som vi kamper hver morgen og kveld for å ende opp med å pusse 3 tenner! Jeg blir gal, mini blir gal! Han er 15 mnd og har de siste 4-5 mnd vært et mareritt å få pusset tennene på. Han fikk de 2 første tennene da han var 4 mnd og har likt å pusse frem til 4-5 mnd siden. Han hyler og roper til han hoster og hoster til han nesten spyr! Vrir seg unna og blir helt panisk! Han har 16 tenner og jeg stresser veldig med at vi ikke får pusset de godt nokk
Vi har prøvd: leke (store, små, med knapper, med lyd/lys) TV, synge, hoppe, danse, gi han en annen tannbørste, holde i samme børste som han mens vi pusser, varmt, kaldt, mørt, lyst, kile, tulle, tøyse, forskjellig tannkrem, tannbørste med motiv/ lyd på, gyngestol, vippestol, ligge på ryggen, sitte i fanget, telle opp/ned, skryte, være streng.. Lista er lang og ikke *#$& om jeg når frem til de jekslene!
Tips? Jeg er lei av dette nå
Vi har prøvd: leke (store, små, med knapper, med lyd/lys) TV, synge, hoppe, danse, gi han en annen tannbørste, holde i samme børste som han mens vi pusser, varmt, kaldt, mørt, lyst, kile, tulle, tøyse, forskjellig tannkrem, tannbørste med motiv/ lyd på, gyngestol, vippestol, ligge på ryggen, sitte i fanget, telle opp/ned, skryte, være streng.. Lista er lang og ikke *#$& om jeg når frem til de jekslene!
Tips? Jeg er lei av dette nå