spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
"Pusser" de tennene selv eller gjør dere det for dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ang tid så kommer det litt an på antall tenner tenker jeg. Mye mer å pusse på syvåringen enn ettåringen.Jobber fortsatt med pussingen her.. Nå har hun sluttet å hylgrine og kaste seg rundt, men i stedet begynt å knipe igjen munnen og vri vekk hodet.. Sukk.
Har lest at voksne skal pusse tennene til barna frem til 10 år. Helst 2 minutter 2 ganger daglig.
Fortsetter vi i dette tempoet her så klarer vi kanskje ett minutt en gang daglig når hun runder 4 år!![]()
Her lokker vi og gjør det mest mulig lystbetont, men begge har hatt perioder der de har nektet plent. M har vært sånn ved tannfrembrudd og jeg skjønner det gjør vondt så da blir det et par dager med selvpussing så får hun hvertfall tannkrem i munnen. O hadde en lengre periode med nekting og da tvang jeg han. Var veldig fort over for han hylte så da gapte han så da var det lett å komme til. Tåler 30 sekunder med hyling, bedre det enn tanneråte!!Her er det seriøst umulig å pusse tennene henneshun nekter totalt! Vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig... Tvinge henne eller ikke...
Ja det tenker jeg også :-/ nå har hun også såpass mange tenner at jeg føler det er viktigere med en god tannpuss også. UffHer lokker vi og gjør det mest mulig lystbetont, men begge har hatt perioder der de har nektet plent. M har vært sånn ved tannfrembrudd og jeg skjønner det gjør vondt så da blir det et par dager med selvpussing så får hun hvertfall tannkrem i munnen. O hadde en lengre periode med nekting og da tvang jeg han. Var veldig fort over for han hylte så da gapte han så da var det lett å komme til. Tåler 30 sekunder med hyling, bedre det enn tanneråte!!