Tannpuss

MiaDenPia

Elsker forumet
I begynnelsen synes mini tannpuss var moro , må er det en kamp og mini hyler og prøver å dytte den vekk, noen tips?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Vi er litt der vi også. Han vil jo pusse selv, men det blir bare ball. Han har to tannbørster, og får holde på med den ene selv mens jeg snikpusser med den andre.
 
Her var det en periode da to tennern oppe kom ut at han ikke ville pusse, tenktr kansje det var ondt. Nede gjikk bra. Nå er det gått over, å pussen går fint .
Vi synger pusse sangen mens å det virker som han liker det.
 
Er bare tull her.. Hun skal gjøre det selv, hvis ikke kommer tungen ut!


Sent from my iPhone using BV Forum
akkurat sånn er det her og.... bytta til elektrisk tannbørste for en stund sia (har sånn spesiell med mykt hode og ørten innstillinger) og i begynnelsen gapte ham som bare det... men nå... må holde hendene hans vekke for å få pusset... hyler og skriker og bare vrir seg vekk. ....

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
akkurat sånn er det her og.... bytta til elektrisk tannbørste for en stund sia (har sånn spesiell med mykt hode og ørten innstillinger) og i begynnelsen gapte ham som bare det... men nå... må holde hendene hans vekke for å få pusset... hyler og skriker og bare vrir seg vekk. ....

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Får bare satse på at det blir bedre etterhvert :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her går tannpussen som en lek! Hun ler når hun ser tannbørsten:D først pusser jeg så får hun pusse litt etterpå. Men ser jo st det kan bli en utfordring jo flere tenner som kommer og da lengre tannpuss


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her går det ganske greit. Tror jun synes det er gøy for når hun er ferdig lager hun samme lyd som når hun nettopp har drukket (gaper og sier aahhh) :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Her ble han også litt vanskelig en periode, men så begynte jeg å pusse mine tenner først mens han kikket på, og når det ble hans tur gapet han plutselig som bare det...
 
Back
Topp