Tannpuss

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Her misliker veslegutt sterkt at vi pusser tannen hans, han kniper igjen for harde livet og dytter tungen frem. Jeg føler selv jeg ikke får pusset tannen godt nok.

Flere som ikke liker tannpuss?
Tips?
Pusser dere både morgen og kveld?

Her er ikke tannpussinga heller noe morsomt. Jeg bruker å ta på en liten dert tannkrem på tannbørsta og gi han den å leke med mens jeg stuller med noe annet. Men når jeg prøver å ta tannbørsta og vil pusse litt, da er det streik...synger puss puss så får du en suss og tøyser og tuller en del og er vel borti tennene i max 10 sekunder. Føler ikke selv det er godt nok, men vi gjør det morgen og kveld så det er nå iallefall en start.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er ikke tannpussinga heller noe morsomt. Jeg bruker å ta på en liten dert tannkrem på tannbørsta og gi han den å leke med mens jeg stuller med noe annet. Men når jeg prøver å ta tannbørsta og vil pusse litt, da er det streik...synger puss puss så får du en suss og tøyser og tuller en del og er vel borti tennene i max 10 sekunder. Føler ikke selv det er godt nok, men vi gjør det morgen og kveld så det er nå iallefall en start.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ok,mye samme som her da. Her slipper han den bare fra seg om vi gir den til han:PI forhold til sang syns han det er veldig gøy og da ler han...Når vi dog kommer med tannbørsten rett etterpå er latteren fort vekke:P
Tar morgen og kveld her også.

Vi har ikke begynt med dette enda :O ingen tenner i sikte her

Ingen tenner her hell enda :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Går ganske fint med tannpussen her egentlig, med mindre han er veldig trøtt - da er det krise! :P
Har egentlig ikke gjort noe spesielt for at han skal like det... Når jeg først tar tannpussen så pusser jeg gommen hans oppe også, bare slik at han skal bli vant med at vi skal pusse "over alt". Det liker han veldig godt, så tror han klør :P
Pusser som regel morgen og kveld. Hender jeg glemmer det på morgenen for da er jeg av og til helt i svime :P

Går ganske fint med tannpussen her egentlig, med mindre han er veldig trøtt - da er det krise! :P
Har egentlig ikke gjort noe spesielt for at han skal like det... Når jeg først tar tannpussen så pusser jeg gommen hans oppe også, bare slik at han skal bli vant med at vi skal pusse "over alt". Det liker han veldig godt, så tror han klør :P
Pusser som regel morgen og kveld. Hender jeg glemmer det på morgenen for da er jeg av og til helt i svime :P
Samme her! Hun får styre litt selv først med tannkosten;)

Går ganske fint med tannpussen her egentlig, med mindre han er veldig trøtt - da er det krise! :p
Har egentlig ikke gjort noe spesielt for at han skal like det... Når jeg først tar tannpussen så pusser jeg gommen hans oppe også, bare slik at han skal bli vant med at vi skal pusse "over alt". Det liker han veldig godt, så tror han klør :p
Pusser som regel morgen og kveld. Hender jeg glemmer det på morgenen for da er jeg av og til helt i svime :p

Ok,så flott det går greit:)
Får håpe det går seg til her:)

Her og går det supert med tannpuss morgen og kveld. Tips kan være at de får en egen tannbørste å leke med mens dere pusser med en annen tannbørste. Puss morgen og kveld så de fortere kommer inn i rutinene, de vil etterhvert skjønne at dette er noe vi gjør. Puss gjerne gommene der de ikke. Har tenner og for bli vant til å pusse overalt.

Kun på kveld foreløpig! Han får leke litt med den selv, så pusser jeg raskt over etterpå. Trenger ikke å pusse mer enn 10 sekunder på to små babytenner ;)

Her og går det supert med tannpuss morgen og kveld. Tips kan være at de får en egen tannbørste å leke med mens dere pusser med en annen tannbørste. Puss morgen og kveld så de fortere kommer inn i rutinene, de vil etterhvert skjønne at dette er noe vi gjør. Puss gjerne gommene der de ikke. Har tenner og for bli vant til å pusse overalt.

Ok,takk for tips:) Skal kjøpe en til i morgen og teste det ut;)
Blir gjerne litt voldsomt å leke med våre elektriske:P

Kun på kveld foreløpig! Han får leke litt med den selv, så pusser jeg raskt over etterpå. Trenger ikke å pusse mer enn 10 sekunder på to små babytenner ;)

Føler ikke det er 10sek engang her altså:P Det er dog gjerne ikke så mye som skal til:)

Back
Topp