Tannpuss

*Pompi*

Betatt av forumet
Noen her som har prøvd sånn tannbørste man fester på fingeren? Når jeg skal pusse tenna til klompen så høres det ut som han er døden nær, helt krise. Så trenger litt tips :o)

Tror ikke det er noe mer bekvemt å ha den inni munnen enn vanlig babytannbørste, så får håpe han venner seg til det etterhvert! Her er det bare to tenner foreløpig, og han kan sitte og "pusse" med tannbørsten sin i lang tid mens jeg dusjer/steller meg

hmm..nei har ikke prøvd det..har ikke så mange råd å komme med dessverre. Mi er glad i tannkosten ho..hehe...men vil helst sutte,ikke pusse;)

her også var det heeeelt krise inntil jeg kjøpte tannkrem og det smakte jo himmelsk :p
har du prøvd det?

vinglepia skrev:
her også var det heeeelt krise inntil jeg kjøpte tannkrem og det smakte jo himmelsk :p
har du prøvd det?

Bruker det ja. Men fortsatt helt krise, hehe. Han kniper igjen munnen også nå.

usj, så irriterende da!
håper det løser seg for det der er litt stress og det er jo viktig å få pusset tennene også.
husker jeg var redd for at hun aldri kom til å åusse tenner osv :p krisemaksimere må til av og til ;)

*Pompi* skrev:
Noen her som har prøvd sånn tannbørste man fester på fingeren? Når jeg skal pusse tenna til klompen så høres det ut som han er døden nær, helt krise. Så trenger litt tips :o)

Der er vi også!! Vesla tar helt av jo...skriker som besatt...men går fort over når vi er ferdige!

Back
Topp