Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Høna*
Hvordan er deres små under tannpuss?
Benjamin hater det, så er en kamp 2 ganger om dagen.
Noen tips? [:)]
ORIGINAL: **tvilling85**
I begynnelsen gikk det helt fint, ikke noe problem.
Men etter at tenna oppe har kommet så er det blitt kamp her også. Jeg har bare pussa tenna nede foreløpig da ho sikkert er øm i tannkjøttet oppe enda, men ho vil jo ikke gape hehe Sloss for å få inn tannbørsten...
Festlig...[&:]
ORIGINAL: sebby
Sebastian har lekt med en tannbørste siden han ganske mye mindre....også kjøpte jeg en slik tannbørste som man har på fingeren som jeg putter en liten dæsj med tannkrem og "pusser"....han liker det faktisk[:)]....så synger vi og tuller litt imens vi holder på[:D]
ORIGINAL: sebby
Kan du ikke bare ta litt tannkrem på den han leker med da?...det skal jo bare være "morro" med tannpussen i starten. Så kan du kjøpe en egen og pusse etterhvert med den.....Det er jo greit at de får i seg litt fluor som beskytter mot karies i allefall[:)]
Viktigste er bare å passe på å gi vann mellom måltidene og ikke la barna sutte på flasker ol etter puss...(ta tannpleier til oss)....
ORIGINAL: Belkin
Her går tannpussen som en lek [:D] og det er jeg veldig glad for. Dessverre har jeg ingen tips, for det gikk som en lek fra dag én her. Det er ikke lett når de er så små, for som du sier er det jo ikke mulig å forhandle eller noe annet... Men masse lykke til og stå på hvertfall [:D]
ORIGINAL: mammamilla
Han kan være øm oppe, fordi tannkosten kommer borti tannkjøttet ved siden
av tennene vi pusser, og her er de gjerne ømme fordi det er tenner på gang!
Jonathan var skikkelig vrien en stund, så kom det en tann til gjennom oppe,
og så var alt greit igjen.. Nå begynner han bli litt vrien igjen, så er nok en tann
til på vei ut mistenker jeg [:)]