tannpuss...

ny spire-13

Flørter med forumet
hvordan går det med pussinga hos dere? Vi gjør det morgen og kveld. Men det er en kamp hver gang. Kniper igjen, vrir se unna og gråter/ skriker. Har prøvd å pusse både når hun sitter og ligger.

her bruker vi tannkosten til å klø på gommene og for at han skal venne seg til tannkost. men her er det fortsatt null tenner da.

I begynnelsen gikk tannpussen vældi fint..så vart det TOTALT nekt og æ mått hoill'n ned for å klar å puss... så gikk det fint igjen, og no e vi inn i litt variabel periode... eine dagen går d heilt fint, ainner dagen e d KRIG!![8D] Men vi gir oss ikke da - tenner'n SKA pusses mårra og kveill!!

Så lenge vi følger rutinen som er: vask/bad...bleie...medisiner....vann i koppen....toalettet...og så tann puss så gaper ho villig....først pusser vi alle tenner så får ho pusse litt selv før ho får skylle kosten under springen (veldig morsomt forøvrig) og sette den i koppen

Blir det for mye rot i rutinene så vil ho pusse sjøl uten hjelp

gikk veldig greit i begynnelsen her også.
Men nå er det sjelden hun er lett å samarbeide med.

Så flink jente da
ORIGINAL: undrendeigjen

Så lenge vi følger rutinen som er: vask/bad...bleie...medisiner....vann i koppen....toalettet...og så tann puss så gaper ho villig....først pusser vi alle tenner så får ho pusse litt selv før ho får skylle kosten under springen (veldig morsomt forøvrig) og sette den i koppen

Blir det for mye rot i rutinene så vil ho pusse sjøl uten hjelp

I begynnelsen gikk det som en lek!

Nå er det stress. Men det gjøres allikevel.[:)]

Odin sitter på fanget mens jeg pusser og synger "puss puss så får du en suss". Suss på kinnet hver gang jeg er ferdig med regla. Åsså får han pusse selv mens jeg bytter bleie. For bleieskift, da er det krig...

så lenge hun får se seg i speilet mens det pusses og tøysepusser på tungen er det gøy[:D] jenter vettu[;)]

her er det en kamp uten like, for en stund siden var det lett å pusse tennene hans. Da likte han det. Men NÅ.........!!!!!!!!!!!!! Må holde han fast, og han hylskriker. Prøver å tulle og gjøre det gøy men han vil ikke uansett så da må det bli på den harde måten. Han har jo 9 tenner no og pusses det SKAL de![:)]
Skal sies at han har fått holde tannbørsten å leke med siden han kunne holde ting i 3 mnd alder, og før han fikk tenner, så er ikke det at han ikke er vandt med den akkurat! Bare prins vil ikke![:D]

ORIGINAL: Mamsen til Bella

så lenge hun får se seg i speilet mens det pusses og tøysepusser på tungen er det gøy[:D] jenter vettu[;)]

hehe samme her!!!
hun sitter på armen min, når vi står forann speilet, da pusser vi i vei.
med blandet resultat. men litt er bedre enn ingenting! [:D]

Her elsker han og pusse tenner, så null problem ! [:D]

Back
Topp