Tannpine

RenathePro

Gift med forumet
Har så ekstremt vondt i ei tann...[:(] Det er visdomstennene oppe som kommer helt ut, vært halvveis ute i over fem år nå.. problemet er at på den ene siden er det ikke plass til tann å komme ut, den stanger på tyggetennene og dytter dem fra.. Den ene fortannen er allerede veldig siden den har dyttet litt og litt i flere år, men aldri har det føltes så ekstremt som nå! Vet at eneste veien for å bli kvitt dette er å trekke ei tyggetann eller operere ut visdomstannen.

Det er jo ikke akkurat optimalt når en er gravid..[X(] Er det noen tannleger som ikke gjør slikt på gravide? Hva med smertestillende? Har ikke tatt noe enda.. men vet ikke hvor lenge jeg klarer meg uten..

Har så tannlegeskrekk at gråten kommer nesten bare jeg ser et tannlegekontor...[:(][:(][:(][:(]

Takk for svar :)

Har vært til tannlege nå, og skal holde ut med smertene til i morgen.. Er akutt. Det som er, er at tannen ikke kan trekkes ut på noe måte (den ligger nesten flatt og stanger i tannen ved siden:s) og har ødelagt tyggetanna... tannlegen sa hu skulle skjære bort det av tanna som dytta borti tyggetanna og litt nedover for så prøve å reparere tyggetanna..

Høres ikke akkurat som garanti for at det skal bli bedre...... [:(] Har tatt ibux nå, har så vondt at jeg bare vil hyle og aller helst svime av til i morgen..vet det ikke er bra men det er uholdbart, og paracet funker ikke en døyt. Må også gå på antibiotika etterpå..
Svarte og, skjønner ikke hvordan skal klare dagene med en liten gutt som bare gråter for tiden.. (tannframbrudd)[:(]

æoch[:'(] høres IKKE bra ut[:o]

håper d blir fiksa i morgen og at du slipper å gå lenge før d blir fiksa!

Back
Topp