Wabi Luna
Elsker forumet
ok, en liten sytings her også..
Har hatt skikkelig tannpinehelvete i fem døgn nå! Har ikke sovet på nettene, bare sittet og grått mine desperate tårer, tuslet rundt i huset i ren desperasjon etter en løsning, gnidd nellik, isbiter, varmt vann, kaldt vann, legge press på, bite, gape, grått og grått og vært i en helt uholdbar tilstand... måtte ta paracet men det hjalp ingenting... har sittet i sengen med dynene foran meg og halvsovet mellom smertehelvete. har nesten ikke visst om hverken tid eller sted. Og på et punkt i helgen ville jeg helst bare bli hentet av sykebilen og bli lagt i koma resten av svangerskapet. orket bare ikke mere! Det er det værste jeg har opplevd noengang !
men i dag jenter!! fikk jeg dra til tannlegen, han åpnet to midlertidig fyllinger og sa bare "oi, her var det skikkelig betennelse i nervene.." så han har fjernet en hel del og lagt inn dotter med bedøvelse og tettet igjen. TROR DERE JEG ER LYKKELIG NÅ?? ÅÅHH, DET ER EN HIMMELSK TILSTAND!!! jeg har det såååå deilig akkurat nå!![:)][:)][:)] ikke noe vondt i det hele tatt, bare litt ømt.
men han ville at jeg skulle komme tilbake snart og rotfylle... jeg spurte hvordan det var å rotfylle i svangerskapet og han sa at dte spørs på hvordan jeg synes det er å gå til tannlege i svangerskapet. veeel..jeg vil helst ikke det. Vanlige hull kan gå greit, men å rotfylle..??? Har hørt om så mange tannleger som også nekter å rotfylle gravide , så den er jeg litt usikker på! Noen som vet???
Har noen av dere andre vært hos tannlege enda og fått litt informasjon eller vet om noe rundt dette her?