Tannpin!

SnoopyCat

Glad i forumet
Uff..Sitter her med helt grusom tannpin.Har nesten ikke såvet på 2 døgn! Visdomstennene som er på vei, å jeg skal ikke trekke de før den 15.februar![&:] Noen som har gode råd om hva som kan lette smertene litt??

ORIGINAL: m@rIt

er du gravid?

hvis ikke så ta en ibux og en paracet (hvis du ikke har noe sterkere)

Er ikke gravid nei![;)] Har tatt så massa ibux og paracet, ingen virkning lenger det.Har tatt noen paralgin forte oxo, men d funker bare ca 1 time![:(]Å ha tannpin er det verste som finnes[:(]

Har du tatt paracet og ibux sammen??? Det er en god kombinasjon...

off,vondt med tannverk!!
hihi, prøv å smør på sånn vi smører på gommene til babisene[:D]

Hmm..har ikke prøvd det sammen nei!men nå er jeg selvølgeig tom for smertestillende[&:] har prøvd dentinox ja..hehe..men hjalp ikke..holdt på å kaste opp jeg..hærregud hvor det smaker.lukter jo godt men... Skjønner ikke hvordan Dina kan være så blid å smatte så godt når ho får det![:D]

Er det åpning i tannkjøttet og ned til tanna? hvis det kan du prøve corsodyl gel eller skylling... Det kan være betennelse og dette er betennelsesdempende...

ORIGINAL: SnoopyCat

Hmm..har ikke prøvd det sammen nei!men nå er jeg selvølgeig tom for smertestillende[&:] har prøvd dentinox ja..hehe..men hjalp ikke..holdt på å kaste opp jeg..hærregud hvor det smaker.lukter jo godt men... Skjønner ikke hvordan Dina kan være så blid å smatte så godt når ho får det![:D]

Har prøvde de jeg også, og  måtte ta ett glass vann med en gang. ikke mye god smak nei...[:'(]

ORIGINAL: Pastella

Er det åpning i tannkjøttet og ned til tanna? hvis det kan du prøve corsodyl gel eller skylling... Det kan være betennelse og dette er betennelsesdempende...

er åpning i tannkjøttet ja! men man får vel bare kjøpt dette på apotek eller??

ORIGINAL: SnoopyCat

ORIGINAL: Pastella

er åpning i tannkjøttet ja! men man får vel bare kjøpt dette på apotek eller??

Ja på apotek!!!

Back
Topp