tannlegetur med A

shorty86

Gift med forumet
han gikk på hue eller han tok i mot med tennna blir vel mere riktig.. off stakar lille bolla mi.. han datt ned fra en sånnt dyr med spiral under.. hva kaller man det da.. vippe huske, vippe dumpe ting[&:]
men uansett mista et stort skal av fortanna og litt av side tanna[:(] syntes det er skummelt når de tar tenna..[8|]
tannlegen sa det så greit ut.. var ikke slått ut av stilling og det gjør ikke vondt lenger men det sitter igjen litt stein enda som jeg ikke får ut[&:]

men hva med de steinene som sitter igjen?? skal de bare sitte der?? sliter ikke det enda mer??

ORIGINAL: shorty86

men hva med de steinene som sitter igjen?? skal de bare sitte der?? sliter ikke det enda mer??

sa ikke tannlegen noe om det? hvis ikke så ville jeg ringt imorgen og forhørt meg...  skulle nok tro at de skal vekk altså[8|] - men kanskje de løsner av degselv? nei ring imorgen!

hmm de satt jo der når hun så på de når det skjedde.. og hun ville ikke gjøre noe som helst sa hun, nææ jeg må ringe i morra..[:)] rart den voksen tiden på kvelden dukker det opp mye tanker..[;)]

hmm de satt jo der når hun så på de når det skjedde.. og hun ville ikke gjøre noe som helst sa hun, nææ jeg må ringe i morra..[:)] rart den voksen tiden på kvelden dukker det opp mye tanker..[;)]

Hehe - så sant, så sant[8D] da først kommer man på alt man burde ha spurt om og tenkt på og ikke tenkt på....

AAAUUUU!!! Hvordan går det nå da?[8|]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hehe - så sant, så sant[8D] da først kommer man på alt man burde ha spurt om og tenkt på og ikke tenkt på....

han hadde ordentlig vondt til å begynne med.. men går bra nå.. var hos tannlegen i går og fikk pussa bort flekkene..... hadde blitt sånne brune flekker.. ellers så alt fint ut.. det har skallet mest av bak tanna og litt på siden, var ujevn og ruglete men skulle bare ringe hvis det var noe jeg lurte på..
[:)]

Au, au, au[&:] Høres ut som det kommer til å gå fint, heldigvis, men skumle greier, ja...

Back
Topp