Tannlegetime til de små.

Malin ble innkalt da hun fylte 3 år.

ORIGINAL: *Powergirl*

Her fikk vi tannlegetime 1 mnd før 3årsdagen[:)]

samme her[;)]

min ble 3år 28.juli. og han var hos tannlegen 9.august.

Det gikk kjempefint[:D][:D]

Blei kalt inn da han var 3 år for ein "bli kjent" time hos tannpleieren! Deretter fikk me ny innkallelse no i sommar!

Er normalt og få innkallelse til tannpleier året man blir 3

Ca 3 år tror jeg det er og så er det ca 18 mnd mellom hver gang.

Storebror var ihvertfall 3,5 år første gang. Lillebror har akuratt vært.

Min skal i morgen og han er straks 3.5 år

Min nevø har fått innkallelse nå i sommer. Han fylte nylig tre. De bor også i Shøddarn.

Høres ut som 3 år er mest vanlig.. Kan jeg spørre hvordan ungene synes det var hos tannlegen? (Beklager om jeg "kupper" tråden..)
Ser for meg at hun ikke tørr å sitte i stolen, ikke vil gape etc- selv om hun er ei veldig snill lita jente så kan hun til tider være ganske så sta;P

Alexander var dær rundt 3 Års dagen og rundt 4 Års dagen[:D]

ORIGINAL: Julie med spire

Høres ut som 3 år er mest vanlig.. Kan jeg spørre hvordan ungene synes det var hos tannlegen? (Beklager om jeg "kupper" tråden..)
Ser for meg at hun ikke tørr å sitte i stolen, ikke vil gape etc- selv om hun er ei veldig snill lita jente så kan hun til tider være ganske så sta;P

Vesla var med kjempegodt mot når ho skulle dra, ho gledde seg rett og slett og syns dette var kjempespennende![:)]

Når dama kom og ropte oss inn derimot, så smatt vesla bak ene beinet mitt, og gjemte seg lenge[8D]

Jeg løfta ho opp i stolen, og ho satt der, nektet og legge seg bak.
Jeg fikk sitte med ho i stolen, da gikk det greit. Men gape var ho ikkje så villig til emd det første.
Etter en del diskusjoner så åpnet ho munnen litt, nok til at de fikk sett over tenna kjapt.
Såg ikke ut som ho hadde hull, det pleide og vise godt på de små. Meeeen vi må tilbake etter 6 mnd, rett og slett for at de ikke fikk sett godt nok inni der[8|]

Vesla var kjempefornøyd etterpå da, ho hadde jo fått både tannkost, tannkrem OG klistermerker.
Så tannlegen var stas det[:D][8D][:D]

Min 3 åring skal til tannlegen i morra. Ble 3 i slutten av april.

Back
Topp