Tannlegetime og priser...

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Jeg MÅ til tannlege nå.
Har en haug med alt for dårlige unskyldninger for hvorfor jeg ikke har kommet meg dit på noen år... men ingen av dem holder, for hadde jeg bare bestilt time så hadde jeg jo dratt til den.. isj..

Ja... men nå må jeg til tannlegen. Også lurer jeg på..

Hva koster en sjekk med røntgen av tennene? (vet ikke om det er noe som er i prisen for en vanlig sjekk)
Er det ulik pris hos ulike tannleger?
Hvor lang ventetid pleier det å være? Kan jeg få time innen neste fredag om jeg ringer i morgen (torsdag)?
[&:]

Jeg var til tannlegen for 14 dager siden. Den årlige tannsjekken med røntgen + fjerning av litt tannstein, kom seg på 650 kr [:'(]

ORIGINAL: Vesla85

Jeg var til tannlegen for 14 dager siden. Den årlige tannsjekken med røntgen + fjerning av litt tannstein, kom seg på 650 kr [:'(]

Det var ikke så ille egentlig. Tror det var noe sånt jeg hørte sist, og det er noen år siden...[&:]

Jeg var i dag.. kun sjekk, uten rtg, og bittelitt fjerning av tannstein. betalte 480. dette var i kr.sand. og de er ikke av de billigste de jeg var hos.

ORIGINAL: Camomille

Jeg var i dag.. kun sjekk, uten rtg, og bittelitt fjerning av tannstein. betalte 480. dette var i kr.sand. og de er ikke av de billigste de jeg var hos.

Men de er flinke og snille?
Kanskje du kan sende meg pm med hvem det var? så kan jeg ringe dem i morgen..

Pris varierer fra tannlege til tannlege. Dessverre kan de bestemme priser selve. Opplevde at på Colosseum i Stavanger har forskjellige tannleger forskjellige priser, enda de jobber på samme plass. 700-800 kr er ikke uvanlig for sjekk, røntgen og fjerning av tannsten. Av og til er tannpleiere billigere og de utfører samme jobb.

Back
Topp