Tannlegespørsmål :(

*moonpie*

Glad i forumet
Har så vondt i tennene holder på å dø og lever på paracet her hjemme, noe som ikke er så bra men har ikke noe valg for det er så vondt[:o] Jeg venter på sykepenger og før jeg får de har jeg ikke noen penger å gå til tannlegen for og ikke har jeg noe fast tannlege heller.. Jeg lurte på om noen vet om jeg kan prate med legen om dette og få legen til å gjøre noe siden jeg er gravid? Klarer ikke få i meg mat eller noe tar en halvtime omtrent med 3 skiver [:(] Vet ikke hva jeg skal gjøre og trenger noen gode råd [:)]

uff så kjedelig[:(] men jeg har hørt at du får gratis tannlege når du er gravid.... så jeg ville ringt en offentlig tannlege å hørt.
god bedring

Er desverre ikke over alt en har tilbud om gratis tannlege. me ring tann legen du så får du orde på tennene og så får du ei regning. som er muli å dele opp[;)]

ORIGINAL: tessa23

uff så kjedelig[:(] men jeg har hørt at du får gratis tannlege når du er gravid.... så jeg ville ringt en offentlig tannlege å hørt.
god bedring

der tror jeg du tar feil

Har heller ikke hørt om noe gratid tannlege og regningen deler de ikke opp heller men jeg må bare vente til pengene kommer så må jeg fikse tenner. Gruuuer meg skikkelig

Hvis du gruer deg og tilfeldigvis bor i Oslo kan jeg anbefale Slottsparken Tannklinikk.

Jentene som jobber der er supre. De forteller deg hva som skal skje, er ikke hardhendte, sørger for god bedøvelse, og er veldig hyggelige. Jeg har alltid følt at de har tatt seg god tid og at jeg har blitt tatt godt vare på. Alt utstyret er nytt og moderne, og de har lyse og trivelige lokaler. Det reklamerer også med at de tar tannlegeskrekk på alvor.

Beste tannlegen jeg har gått til noensinne :)

http://www.slottsparkentannklinikk.no/

ORIGINAL: Embriks mam

ORIGINAL: tessa23

god bedring

der tror jeg du tar feil

Det var visstnok gratis tannhelsetjeneste for gravide før i tiden. Men ikke nå lengre.

Skikkelig kjipt å ha så vondt i tennene. Går du for lenge an du få betennelse, og da må du ta pencilin før du kan begynne på behandlingen. + at da blir det enda dyrere fordi du må ha en ekstra time [&:] (Jeg drøyde og drøyde forrige gang pga tannlegeskrekk og endte til slutt opp med ballongkinn og betennelse. Ikke lurt!)

Ingen som kan låne deg penger?

Jeg har hatt betennelse jeg også elelr har den enda men tannen er borte så nå har det begynt å gro av seg selv :) det må nok en operasjon til en gang i tiden men ikke enda[:)] Var hos akutt tannlege i går og han fikk midlertidig fyllt en av tennene men ikke den eg hadde vondt i så fikk fikset meg en time kl 8 i morgen hos en annen tannlege[:D] Så deilig å begynne å fikse på ting.900 ble regningen på i går og fikk faktura. har enda ikke fått sykepengene mine så blir nødt til å få en faktura i morgen også. De kan vel ikke si så mye da de allerede har behandlet deg  hehe neida... Men jeg betaler den så fort jeg får penger så må de jo bare godta dette :) Deilig at endelig noen gjør noe 

Back
Topp