Tannlegen

Cassandra

Elsker forumet
Jenta mi har fått innkallelse til tannlegen. Noen som vet hva som skjer på det første møtet?

Første møte med tannpleieren gikk ikke så bra, Frida nektet å åpne munnen. Kjente jeg ble litt svett[:D] Fikk ny time og da var det bare velstand. Tannpleieren så over tennene at det ikke var antydning til Karius og Baktus. Telte tennene. Snakket med oss om pussing. Snakket og spurte Frida om forskjellige ting og så fikk hun velge seg en ting hun skulle få siden hun hadde vært så flink. Fikk også tannbørste og tannkrem. Veldig fint møte med tannhelsevesenet. Lykke til!

Veldig spent jeg og, vi skal dit i morra. Kan fortelle mer da. [:)]

veldig spent her oxo..men må vente helt til utover høsten vi da...
fikk beskjed om det i dag,når jeg var hos tannlegen med eldste jenta mi

Fått innkallelse idag vi også! [:D]

Men hun har vært hos tannlege to ganger før, da hun har falt og slått skall av halve fortanna si..
Så er ikke redd! [:)]
En gang hun hadde vondt i munnen, bet seg i tunga, spurte hun om vi kunne gå til tannlegen! [:D]

Men er det lurt at en av oss foreldre er med?
Tenkte å sende bestemor, siden jeg er på studieåpning, men kanskje greit å få en time hvor jeg kan være med? Om hun sier mye om tannpuss o.l.? [8|]

Vi var i mai. Hun gapte før tannlegen sa hun skulle gape[:D] Tannlegen talte bare tennene hennes og sjekket at de var kommet ut de som skal komme ut.

Back
Topp